• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان كرد:

چشم انداز وزارت نیرو، با حضور محرابیان روشن است/ وزیر پیشنهادی نیرو رویکرد خوب و علمی دارد

  • کد خبر : 29777
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
چشم انداز وزارت نیرو، با حضور محرابیان روشن است/ وزیر پیشنهادی نیرو رویکرد خوب و علمی دارد
رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از آنجا كه وزير پيشنهادي نيرو سابقه وزارت داشته است و نسبت به حوزه آب و برق بسيار دغدغه مند است، چشم انداز روشن و مشخصي را با حضور علي اكبر محرابيان در وزارت نيرو متصور هستم.

به گزارش تجارت آوا، حمیدرضا جانباز درباره علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو اظهارداشت: با توجه به جلسات تخصصی که با وزیر پیشنهادی نیرو داشته ایم، به نظر می رسد که وی نسبت به حوزه آب و برق و نیروی کارشناسی که در این مجموعه وجود دارد بسیار دغدغه مند است و می  خواهد تمام توان خود را برای حل مشکلات و اجرای پروژه‌های جدید بگذارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای خوب و علمی علی اکبر محرابیان، این است که می‌خواهد اجرا کننده برنامه های باشد که بخش قابل توجهی از آنها روی کاغذ مانده است؛ با چنین رویکرد و نگاهی وزارت نیرو می تواند چالش های موجود را با سرعت پشت سر بگذارد.

رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه ای عنوان کرد که وزیر، برنامه ترسیم و تدوین نمی کند بلکه وزارت نیرو به دنبال اجرا برنامه ها باید باشد.این رویکرد بسیار خوب و مثبت است که وزارت نیرو در دوره جدید مدیریت می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق علی اکبر محرابیان، در زمان وزارت صنایع و معادن و پروژه مهر ماندگار امیدوارم که وی با رای بالا بتواند رای اعتماد نمایندگان خانه ملت را بگیرد و در وزارت نیرو برنامه های توسعه ای خود را عملیاتی کند.

جانباز تاکید کرد: اگر بخواهیم عملکرد موفقی در بخش آب داشته باشیم باید ترکیبی از بخش کشاورزی، شرب و نیازهای زیست محیطی رو تلفیق کنیم و برآن اساس تصمیم گیری کنیم؛ لذا مشکلات موجود با همکاری و همدلی بین مجلس، کارشناسان و صاحبنظران قابل حل است.

https://tejaratava.ir/?p=29777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.