• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام نوروزی مهندس فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

  • کد خبر : 81017
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
پیام نوروزی مهندس فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد
با حمایت های بی دریغ سازمان ایمیدرو، منطقه ویژه اقتصادی لامرد نویدبخش فصل نوینی از مسیر توسعه و پیشرفت و همگرایی با رویکرد تبدیل بالقوه ها به بالفعل هاست.

بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز سال ۱۴۰۲ و تلاقی بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان تبریک عرض می نمایم.
بهارِ طبیعت فصل جوانه زدن و زیبا شدن و ماه مبارک رمضان فرصت بی نظیری جهت رشد و تعالی و خودشناسی و خداشناسی است.
پیام بهار و پیام ماه میهمانی خدا هر دو از یک منبع نورانی سرچشمه می گیرند و آن هم امید و نشاط و سرزندگی است. تقارن فصل بهار قرآن و بهار طبیعت با فصل جوانه زدن استعدادهای خدادادی منطقه سرافراز لامرد به دست توانمند جوانان غیور ایرانی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با حمایت های بی دریغ سازمان ایمیدرو، نویدبخش فصل نوینی از مسیر توسعه و پیشرفت و همدلی و همگرایی با رویکرد تبدیل بالقوه ها به بالفعل هاست.
ما در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با راهبری و حمایت سازمان ایمیدرو و با تلاش و مجاهدت نیروهای متخصص و متعهد، اراده کرده‌ایم چهره اقتصادی منطقه را دگرگون و متحول نماییم، در این راه هر آنچه در توان داشته ایم را به کار گرفته‌ایم و ثمره آن سرمایه‌گذاری هزاران میلیارد ریالی در حوزه های سرمایه گذاری و زیرساخت منطقه ویژه و حضور و جذب سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.
از دریچه دید و نگاه خادمانِ مردم در این کانون صنعتی و معدنی، لامرد می تواند نگین درخشان صنعت و تجارت کشور باشد و گره های اقتصادی کشور را باز نماید،افق نگاه ما بر این امر استوار است و رویکرد در پیش گرفته نیز بر همین اساس طراحی شده است. در این مسیر بیش از پیش به حضور و بویژه به باور سرمایه‌گذاران منطقه‌ای نیازمندیم و دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می فشاریم. با این همه استعداد های روزمینی و زیرزمینی خدادادی و با وجود نیروی متخصص و توانمند بومی و همراهی و پشتیبانی «سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی» و نگاه ویژه دولت و مسئولان استانی و کشوری به منطقه لامرد، به حول و قوه الهی این سرزمین رنگ و بوی اش همیشه بهاری خواهد ماند.
سال نو را خدمت مردم شریف لامرد و همکاران سخت کوشم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و صنایع مستقر در آن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی همراه با سلامتی، و عاقبت به خیری برای همکاران و سال سربلندی بیش از پیش برای ایران عزیز اسلامی باشد.

کورش فتاحی – مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

https://tejaratava.ir/?p=81017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.