• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

پیام نوروزی مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان

  • کد خبر : 17697
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
پیام نوروزی مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان

مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان طی پیامی به شرح‌ ذیل فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همکاران شرکت بیمه آرمان تبریک گفت.

خداوند سبحان را شاکرم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های موجود در سال گذشته ، مجموعه بزرگ بیمه آرمان توانست همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم،  گام های موثری در مسیر توسعه دیجیتال  صنعت بیمه و تحقق جهش تولید در این صنعت برداشته و خدمات ارزنده ای را در این راستا ارائه نماید.

شرکت بیمه آرمان سال ۱۳۹۹ را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گامهای موثری در صنعت بیمه بردارد و امیدوار است به فضل الهی و با همت همکاران عزیز و نمایندگان محترم در سال جدید برگ های زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت بیمه کشورمان بیافزاید.

 اینجا جا دارد از تلاش‌های مدیرعامل سابق جناب آقای دکتر پیکارجو که در مدت تصدی خود گامهای موثری را جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف این شرکت برداشتند تشکر و قدردانی نمایم. 

در پایان با عرض تبریک مجدد و شادباش فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ افتخار دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم و نمایندگان زحمتکش که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند و در سال ۹۹ با شیوع ویروس منحوس کرونا ، از راحتی ، آسایش و حتی سلامت خود برای خدمت دهی به هموطنان گذشتند  تا شاهد خدمت رسانی هر چه بهتر  به مردم عزیز کشورمان باشند ، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت حق برای تمام همکاران و خانواده محترمشان فردایی روشن، و توفیق روز افزون آرزو می نمایم.

حمیدرضا امیرحسنخانی 

عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی 

https://tejaratava.ir/?p=17697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.