• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام نوروزی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

  • کد خبر : 80996
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
پیام نوروزی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

پیام نوروزی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

 یَا مُحَوِّلَ‏ الْحَوْلِ‏ وَ الْأَحْوَالِ

 حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

در آستانه سال نو و در انتظار شیرین دمیدن جان نواز عطر بهار، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را که روزهای پیشین آن با اعیاد مبارک و فرخنده شعبانیه و روزهای آتی آن با رمضان مبارک عجین گشته و بشارت دهنده آغاز بهاری سرشار از عنایات و الطاف ‏ربوبی است، تبریک و تهنیت عرض نموده،کسب برکات از این تقارن خجسته را از خداوند رحمان برای هم میهنان گرامی، تمامی همکاران عزیزم در بیمه ایران و صنعت بیمه کشور مسألت می نمایم.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی همکاران درگذشته و طلب مغفرت الهی برای ایشان و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای بازماندگان، عرض تبریک و تهنیت صمیمانه ای دارم خدمت همکاران فرهیخته و گرامی بازنشسته و پیشکسوت عزیزمان که عمر پر برکت خویش را در راه سربلندی، تعالی و افتخار آفرینی های شرکت بیمه ایران سپری کردند و میراث گرانبهایی را برای ما و آیندگان بر جای گذاشته اند. آرزو دارم در پرتو الطاف الهی زندگی تان مملو از تندرستی و ‏شادی باشد.

همکاران عزیز؛

سالی که گذشت، سال بروز بخشی دیگر از توانایی‌های ملت ایران در مقابله با آزمون های بزرگ و سختی بود که به فضل الهی از همه آنها سرافراز و سربلند برون آمد.

در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب به نام سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»‏ مزین شد، همکاران مان در بیمه ‏ایران تمامی مساعی و تلاش خود را بر ‏این اصل ‏بنا نهادند تا همچنان به ارائه و گسترش محصولات باکیفیت ‏ادامه دهند و «خدمت بی منت» را معنایی تازه ببخشایند.

‏تلاش جهادگرانه خانواده بزرگ و چند هزار نفری بیمه ایران و کارکنان خدوم این شرکت در بخش ‏های ‏ستادی، ‏شعب، کارگزاری ها، دفاتر نمایندگی و شبکه گسترده فروش برای آرامش بخشیدن ‏به ‏مردم در ‏روزهای سخت مقابله با بحران ها و حوادث ادامه دارد.

 همان طور که پیش بینی می شد در سال ۱۴۰۱ و در راستای برنامه های دولت مردمی

سیزدهم، شرکت سهامی بیمه ایران توفیق یافت، به فضل پرودگار یکتا، گام های بلندی در زمینه استقرار کامل سیستم جامع بیمه گری، اتخاذ سازوکار مناسب برای وصول مطالبات، بهینه سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های شرکت به منظور افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده هر چه بهتر از ذخایر شرکت و مولدسازی دارایی ها ‌و پیاده سازی بیمه گری دیجیتال و نیز تدوین و پیگیری برنامه خروج از زیان دهی شرکت، افزایش تنوع خدمات بیمه ای در راستای ارائه خدمات بهینه، آسان و سریع به آحاد جامعه و استفاده از منابع بیمه برای تأمین مالی اقتصاد و بازار سرمایه کشور، بردارد. در این راه پرفراز و نشیب اما، ‏در تحقق شعار راهبردی «ما می توانیم»، ‏اقدامات گسترده و متنوعی در زمینه های مختلف برنامه ریزی شدند که ‏بسیاری از آنها در ‏حال انجام است.‏ از جمله مهمترین این اقدامات که در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب ‏و دستورات صریح ‏ریاست محترم جمهوری مبنی بر ‏تامین حداکثری رضایتمندی مردم، نیازهای ‏حمایتی و رفاهی آنان، مرحله آزمایشی ‏خود را با موفقیت در بیمه ایران سپری کرد و همزمان با هشتاد و هفتمین سالروز تاسیس بیمه ایران با افتتاح رسمی توسط دکتر احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی وارد فاز ‏اجرایی شد، «طرح پذیرش و پرداخت ‏الکترونیکی و برخط (آنلاین) خسارت مالی بیمه ‏نامه های شخص ثالث و بدنه بیمه ‏ایران» با اتکا به توسعه زیر ساخت های درگاه ‏الکترونیکی «بیمه ایران من» است.‏

    ما اعتقاد داریم که سختی های پیش رو و به ویژه آثار ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان این ملت همیشه سرافراز را با بصیرت، صبر و همدلی و تلاش مضاعف پشت سر خواهیم نهاد و تحقیقاً اگر نیت هایمان را خدایی و در مسیر خدمت به بندگان او متمرکز کنیم، خدا با ما خواهد بود، همچنان که تاکنون اینگونه بوده است.

حالا اما، بهاری دیگر در راه است! شکوفه های امید دوباره جوانه خواهند زد و به فضل خدای مهربان، ترنم باران غصه ها را ‏خواهد شست و قصه دلگرمی ها و زندگی معطر به ایمان و اشتیاق را خواهیم شنید.

    اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت و الطاف لایزال الهی، قدردان همکاری ها و همراهی های ‏بی شائبه کلیه مدیران، کارشناسان و همکاران در بخش های مختلف ستادی و اجرایی کشور و همچنین همکاران صدیق و پرتلاش ‏نماینده در شبکه فروش بوده و هستم.

    در لحظات سرشار از نور و معنویت تحویل سال نو از جانب خود و اعضای محترم هیات مدیره برای شما نیکان و همکاران فرهیخته و گرامیم در ‏خانواده مکرم و بزرگ بیمه ایران و صنعت بیمه کشور، سالی پر از خیر و برکت، موفقیت و بهروزی و توأمان با سلامت و ‏سعادت از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.‏

        حسن شریفی

رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

https://tejaratava.ir/?p=80996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.