• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 64667
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی را به شرح زیر، صادر کرد:

دفاع مقدس،یک نقطه متعالی از تاریخ معاصر ایران است که در صفحات آن ایمان،شهامت و شهادت ملتی تبلور پیدا کرده است که تصمیم گرفتند در مقابل استکبار جهانی زانو نزنند و بر پای بایستند و از انقلاب و کیان و خاک خود،با همه وجود دفاع کنند.
این رخداد چنان تاثیری بر تاریخ ایران نهاده است که می توان گفت قرن های آتی نیز متاثر از این رخداد بینظیر، قرار خواهد داد.این تاثیر از راه شکل گیری هویت تازه ای بوده است که در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) در جامعه ایرانی شکل گرفت و پس از قرن ها خمودگی و واپس نشستن در مقابل قدرت های استعمارگر خارجی،این بار ملت ایران تصمیم گرفت تا تعیین کننده میدان باشد و حرف حق خود را بر کرسی بنشاند.
مقاومت چنان اثرات شگفت انگیزی در میدان های دفاع مقدس داشت و تجاوزکننده را که از پشتیبانی جهانی برخوردار بود، چنان پشیمان ساخت که به الگویی در همه عرصه ها بدل شده است.
در جنگ اقتصادی نیز دیدیم که تنها مدل اقتصاد مقاومتی بود که توانست در برابر فشارهای بی رحمانه غرب بر ملت ایران،با بسیج همه توان داخلی و تکیه بر منابع،استعدادهای درخشان جوانان و دانشگاهیان و متحد کردن تولیدکنندگان در صف واحد تولید، برای همیشه ابزار تحریم اقتصادی را  از کار بیندازد و به  اقتصاد کشور، توان ایستادگی در برابر فشارهای سنگین غرب را بدهد.
موفقیت مدل اقتصاد مقاومتی که برخاسته از تجربه دفاع مقدس است،امروز مرزهای ایران را درنوردیده است و به همه کشورهای آزاده جهان نیز،نوید موفقیت به شرط مقاومت، تلاش و تدبیر را می دهد.
یاد و خاطره همه مجاهدان راه انقلاب،به خصوص شهیدان والا مقام دوران دفاع مقدس  که ستارگان درخشان هدایت و الهام بخش مقاومت و جهاد به مردم ما هستند را گرامی می دارم و و از درگاه خداوند منان پیروزی نهایی ملت ایران در همه  جبهه های نبرد به خصوص عرصه جنگ اقتصادی را آرزومندم.

https://tejaratava.ir/?p=64667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.