• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

  • کد خبر : 7259
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
سالروز تاسیس و روز و هفته بسیج را گرامی می‌داریم. اتفاقِ ارجمندی که در ساحت و ساختار جمهوری اسلامی باعث درهم تنیدگی ماموریت ها و مسئولیت ها از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی ایران تا کنون شده است.

حضور بی دریغ، بی توقع و خالصانه بسیج در آوردگاه های بزرگی نظیر دفاع مقدس و یا در حوادث و بلایای چون مقابله با خسارات سهمگین سیل و زلزله، امدادهای بهداشتی و پزشکی و ایستادگی در مقابل افزایش تلفات ویروس منحوس کرونا، نماد بارز سازمانی است که مسئولیت های اجتماعی را با جان و دل پذیرا شده است.
پیشگامی بسیج در کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر و تلاش مجدانه در حوادث طبیعی می تواند برای تمامی دستگاه های اجرایی کشور به عنوان الگویی دینی و انسانی مطرح شود که این امر خود، دستاوردی بی نظیر به شمار می آید.
این پیشگامی، الگوی درخشانی برای در کنار مردم بودن و آموزه های ایثار و ایستادگی را مشق کردن است.
بسیج همواره مکمل خالص و مخلصی برای سایر ارکان نظام بوده و هست و بارها در گذرگاه های حساس و لحظه های سرنوشت ساز این حقیقت را به اثبات رسانده است.
حفظ اطمینان، گسترش امنیت و بسط آرامش در جامعه، پیام مشترک بیمه و بسیج است و امروز بر خود می بالیم که در تمامی سطوح اداره کشور جای پای بسیجیان و فعالیت موثر آنان، چشمگیر و غرورآمیز است.
درک درست شرایط و قدرت تشخیص راهبردهای مناسب در هنگام وقوع بحران از تخصص های انکارناپذیر مکتب بسیج است که به همین خاطر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، شیرین کامی مردم و تلخکامی دشمنان را در گرو فعالیت این لشکر مخلص خدا دانسته بودند.
برخود فرض می¬دانم فرارسیدن هفته بسیج را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، بیمه¬گران بسیجی و بسیجیان بیمه گر، شادباش گفته و توفیق روزافزون یاران دولت و یاوران ملت را گرامی بدارم.
غلامرضا سلیمانی

https://tejaratava.ir/?p=7259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.