• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد

  • کد خبر : 20532
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد

حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضایعه درگذشت جناب آقای علی سلیمانی شایسته، رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد را به شبکه بانکی و خانواده ایشان تسلیت گفت

باسمه تعالی
از جان چرا گریزیم جان است جان سپردن * وز کان چرا گریزیم کان زر است مردن
بگذار جسم و جان شو رقصان بدان جهان شو * مگریز اگرچه حالی شور و شر است مردن
چون زین قفس برستی در گلشن است مسکن * چون این صدف شکستی چون گوهر است مردن

جانکاه بود و دل گداز داغی که از راه رسید، پیک اجل چون همیشه بی دریغ و ناگهان صحیفه دیگری از عمر یاران جانی را فرو بست. دوست و برادر عزیز و یار دیرینمان جناب آقای سلیمانی شایسته ریاست محترم هیأت مدیره بانک پاسارگاد در حالی حضرت رب الارباب را دیدار نمود که گاه رمضان، این ضیافت بی بدیل رحمت الهی است. گویی که وصال دوست مقدرش گردید تا دیگر از این ضیافت باز نیاید و در سرای مهر دوست مسکن گزیند.

عهد یاری و رادمردی او را با خدمتگزاران ایران اسلامی در شبکه بانکی کشور که تا آخرین لحظات برآن پیمان پای فشرد ارج می نهم و به پاس این هم عهدی به روح او ادای احترام میکنم. و این سوگ بزرگ را نخست به محضر خانواده ارجمند ایشان سپس به همکاران گرانقدر و معزز بانک پاسارگاد در سراسر کشور و نیز به تمامی کارکنان غیور و نجیب شبکه بانکی در ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت پروردگار درخواست میکنم که در این آنات مبارک از ماه کرامت، آن عزیز سفر کرده و میهمان نو رسیده در دیار ابدی را به عالی ترین وجه مرحمت خویش میزبانی نماید.

حجت اله مهدیان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون

اردیبهشت ۱۴۰۰

https://tejaratava.ir/?p=20532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.