• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به‌مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 23763
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به‌مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)

مدیرعامل بانک تجارت در پیامی سی‌ودومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی‌(ره) را به پیشگاه مردم ایران تسلیت گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، متن پیام تسلیت رضادولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت به‌مناسبت سی‌ودومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هر سال به اواسط خرداد که نزدیک‌ می‌شویم؛ غم رحلت امام مهربانی‌ها در قلب دوستدارانش تازه‌تر می‌شود. ۱۴ خرداد‌ماه سالروز رحلت بزرگ‌مردی است که با پشتوانه ملت مومن و انقلابی و بواسطه روحیه‌ آزادگی، ایمان و اعتقاد خالصانه‌اش توانست حکومت شاهنشاهی را ساقط و نظام اسلامی را بنیان گذارد.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی عمر گرانبهای خود را صرف هموار کردن راهی کرد که به سعادت و کرامت همه اقشار جامعه ختم می‌شود. مسیری که همچنان ادامه دارد و پیروانش همواره در تلاش برای حفظ میراث بزرگ پیر جماران هستند. اکنون ۳۲ سال از رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) می‌گذرد. امسال نیز مانند سالیان گذشته در رنج بی التیام فقدانش خواهیم گریست و تنها مرهم آرامش روح پر فتوحش را در ادامه راه مکتبی می‌دانیم که از اندیشه‌های اهل بیت‌(ع) برایمان به یادگار گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک تجارت، ضمن گرامیداشت مقام و منزلت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) را به ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

رضا دولت آبادی

https://tejaratava.ir/?p=23763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.