• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم جناب آقای خسرو نایبی

  • کد خبر : 22549
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم جناب آقای خسرو نایبی

پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم جناب آقای خسرو نایبی مدیر اسبق محترم نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات اعتبارى بانک مرکزی و رئیس هیأت مدیره محترم بانک خاورمیانه

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ

آیینه‌داران جمال و جلال پروردگار، با صفای دل و جلای جان سرچشمه‌ی خیر و رحمت و برکت می‌شوند و با توکل بر کبریای رحمت حضرت حق، امانت‌دار مهر و راستی عظیمی می‌گردند که از ازل بر شانه‌های آسمان‌ها و زمین سنگینی می‌نمود.

ضایعه‌ی درگذشت استاد و برادر ارجمندمان، جناب آقای خسرو نایبی، که یک عمر عاشقانه و خالصانه با نگاهی امیدوار و سازنده، ضمن تربیت و پرورش سرمایه‌های انسانی کارآمد، خدماتی ارزنده را به‌ هم‌میهنان شریف ارائه کرده‌اند، زخمی بر پیکره‌ی اقتصاد ایران شد. عاشقان صادق آبادانی و سازندگی در این مرز و بوم پرگهر، هرگز مدیریت دلسوزانه، اهتمام مشفقانه، تلاش مجدانه و صراحت و جدیت دلاورانه‌ی ایشان را در به ثمر نشاندن بارقه‌های مهر و امید و گره‌گشایی از کار مردم، از یاد نخواهند برد.

ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پر خیر و برکت آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، اعضای محترم هیأت‌مدیره و همکاران پرتلاش و متعهد بانک‌ خاورمیانه و جامعه ارجمند نظام بانکی، تسلیت عرض می‌نمایم و از آستان لطف پروردگار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمری با عزت و سلامتی مسئلت دارم.

https://tejaratava.ir/?p=22549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.