• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

  • کد خبر : 81034
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز
مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و عید نوروز را تبریک گفت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و دگرگونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت، باطراوت و پر نشاط می شود ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزداییم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ صندوق تامین خسارت های بدنی توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از زیاندیدگان ، ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه و همچنین تعمیم و فرهنگ‌سازی بیمه‌ای به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.
اینجانب، بار دیگر ضمن ارج نهادن به خدمات و زحمات بی دریغ همه همکاران ارجمند صندوق تامین خسارت های بدنی ، برای همگان در سال پیش‌رو آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
مهدی قمصریان

https://tejaratava.ir/?p=81034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.