• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 22022
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، فعالان و دست اندرکاران روابط عمومی ها تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

در جهان رقابتی امروز، آگاهی دادن و اطلاع داشتن مخاطبان و ذینفعان از سازمان هایشان، نقشی کلیدی در کیفیت راهبری و حیات سازمان دارد و این نقش کلیدی با ترکیبی از دانش، هنر و هوش بر عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

 روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.

به همین مناسبت ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در بخش های مختلف کشور، این روز را بصورت ویژه به تمامی مدیران، کارکنان و فعالین روابط عمومی در بخش های مختلف و سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خدمتگزاران جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر با ولی نعمتان خود در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل

https://tejaratava.ir/?p=22022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.