• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 32918
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق طی پیامی آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.
 
متن پیام دکتر کریمی به شرح ذیل است:
 
ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست
ای شقایق ها و ای آلاله ها / دیدگانم دشت مفتون شماست 
 
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار مردان و زنانی است که در برهه حساس انقلاب با خلق حماسه هایی از جنس نور اسوه های ماندگار تاریخ سرزمینمان ایران اسلامی شدند.  
آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگرانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیم همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و… زینت بخشیده اند.
 این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام پاسداری از ارزش ها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان های آنها است چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی): امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
اینجانب به عنوان خادم خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در صندوق قرض الحسنه شاهد، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
اسلام کریمی
مدیرعامل

https://tejaratava.ir/?p=32918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.