• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پاکسان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر

  • کد خبر : 20765
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پاکسان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر
پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: حسن بقائی مدیرعامل و نائب رئيس هيئت مديره شرکت پاکسان در پیامی روز جهانی کارگر را به همه کارگران ایران خصوصا کارگران این مجموعه تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح است؛

مقام معظم رهبری(مدظله)؛

قوام تولید به وجود کارگر، کار کارگر و نیّت کارگر وابسته است.

کارگران ستون های استوار هر مجموعه تولیدی هستند و قدرت و عظمت صنعت کشور به نیروی انسانی و کارگران توانمندی باز می گردد که چرخ های تولید را به گردش درمی آورند.

هرگز نمی توان نقش شما را در عرصه تولید نادیده گرفت و موفقیت بدون حضورتان در عرصه صنعت کشور قابل تصویر و تصور نیست.

سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی‌ها» نامگذاری شده و این امر گویای این حقیقت است که امسال بیش از هر زمان دیگری به عزم و اراده همگان نیاز داریم تا با تحقق این شعار بتوانیم از گردنه های پر پیچ و خم موانع تولید و صنعت کشور به سلامت عبور کنیم.

بی‌شک کار و تلاش شما در سنگر تولید هم سنگ جهاد است و این امر بسیار ارزشمند است که در این عرصه با پاکدستی و تلاش خالصانه کار می‌کنید و در این مسیر از هیچ خدمتی فروگذار نیستید.

اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران این مرز و بوم، روز بزرگ و فرخنده کارگر را به تمامی کارگران شریف ایران به خصوص مجموعه بزرگ پاکسان تبریک می گویم و سلامت شما که چرخش چرخ های زندگی و صنعت جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری تولید هستید را از خداوند منان خواستارم.

حسن بقائی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

https://tejaratava.ir/?p=20765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.