• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

پیام تبریک ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی به آیت الله رییسی

  • کد خبر : 24842
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
پیام تبریک ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی به آیت الله رییسی
ریاست شورای عالی روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور طی پیامی به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران پیروزی وی را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از دبیرخانه روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ، متن پیام معاونت روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی سراسر کشور  به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی

رییس جمهور منتخب ملت عزیز ایران

با سلام وتحیت

بصیرت ، شور و شعور ملت بزرگ ایران در لبیک به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و علی رغم تلاش دشمنان و معاندان ، حماسه ای ماندگار خلق کرد و وفاداری و پای بندی خود به آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و احترام به خون شهیدان عزیز را با حضور پررنگ در پای صندوق های رای و انتخاب حضرتعالی به اثبات رساند.

رییس جمهور مردمی ایران اسلامی ؛

در شرایط کنونی ، مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین موضوعی است که رسانه‌ها در ادامه تلاش و تکاپوی خود، نقش اثرگذار و کلیدی در تحقق آن داشتند. استفاده از پویانمایی‌های مختلف، رفتن میان مردم و دریافت و انعکاس پیام‌های مثبت از آنها برای رأی دادن، برگزاری کنفرانس های خبری ، انتشار و بازنشر اخبار مثبت در فضای مجازی  به ویژه انعکاس مثبت در رسانه های خارجی برای آگاه سازی ایزانیان خارج از کشور ، مشاوره صحیح رسانه ای و مدیریت حرفه ای روابط عمومی از تکنیک هایی بود که برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات از آن استفاده شد و نقش خبرنگاران و رسانه‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات در ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور قابل تقدیر است.

بر این اساس ؛ این انتخاب و پیروزی را به پیشگاه حضرت حجت (عج) ، رهبری عزیز ، ملت بزرگ ایران ، اصحاب رسانه ، تمامی دوست داران انقلاب اسلامی و حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ، موفقیت و سرافرازی برای شما و همه ی ایرانیان در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

مجید طلیمی

معاونت روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور

https://tejaratava.ir/?p=24842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.