• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پست‌بانک‌ایران حامی کاروان اعزامی پارا‌ المپیک ۲۰۲۰ شد

  • کد خبر : 29680
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
پست‌بانک‌ایران حامی کاروان اعزامی پارا‌ المپیک ۲۰۲۰  شد
پست‌بانک‌ایران با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، توسعه ورزش و حمایت از ورزش‌های قهرمانی، حامی مالی کاروان ورزشی بازی‌های پارا المپیک 2020 توکیو شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، در مراسم  امضای تفاهم نامه با اشاره به اینکه معلولیت و کم‌توانی، ناتوانی نیست، گفت: پست بانک ایران برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی حضور فعال دارد و افتخار داریم که در کارزار ورزشی پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حامی ورزشکاران کشورمان هستیم.

شیری با بیان اینکه ضعف جسمانی هرگز مانعی برای موفقیت و پیشرفت نیست، اظهار کرد: بسیاری از کم‌توانان دارای اندیشه‌های خلاق و در بسیاری از امور زندگی و شغلی خود موفق و پیشرو هستند و حضور در میادین ورزشی و کسب سهمیه پارا ‌المپیک این موضوع را ثابت می‌کند.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مسئولان کشور و پست‌بانک‌ایران و برنامه ریزی های مناسب زمینه کسب مدال‌های پر‌افتخار برای کشور در این دوره از مسابقات بین‌المللی برای تمام ورزشکاران، فراهم شود.

براساس این تفاهم‌نامه، آرم و لوگوی پست‌بانک‌ایران در اردوهای تیم‌های ملی از جمله: والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پارا‌ وزنه‌برداری و سایر تیم‌های اعزامی به پارا المپیک توکیو ۲۰۲۰ و ساختمان اداری کمیته ملی پارا المپیک و برگزاری مصاحبه‌ها و… در معرض دید عموم علاقمندان ورزشی، قرار می گیرد.

https://tejaratava.ir/?p=29680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.