• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت به کادر درمان بیمارستان بقیه الاعظم(عج)

  • کد خبر : 7455
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت به کادر درمان بیمارستان بقیه الاعظم(عج)

فرمانده نیروی مقاومت بسیج حوزه شهدای بانک مسکن از تمهیدات این بانک برای حمایت از تامین مسکن کادر درمان این بیمارستان و همچنین کمک های اعتباری برای خرید ملزومات و تامین مطب آنها خبر داد.

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، فرخ فولادی در جریان بازدید از برپایی و جریان فعالیت میز خدمت بانک مسکن در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: سبب افتخار بود که در چنین هفته ای به دستور مدیرعامل محترم بانک مسکن میز خدمت در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) مستقر شود و به کادر درمان خدمت کنیم که این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج حوزه شهدای بانک مسکن افزود: استقرار میز خدمت از طریق بسیج وزارت اقتصاد و دارایی ترتیب داده شده که این سعادت نصیب بانک مسکن شد تا میزخدمت خود را در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) مستقر کند. قطعا بانک مسکن این سیاست را مورد حمایت قرار می دهد.

وی ادامه داد: در قالب خدمات رسانی به کادر درمان، قطعا در حوزه مسکن تدابیری از سوی بانک مسکن اندیشیده شده است به طوری که تسهیلات مشارکت مدنی ساخت و ساز برای این قشرزحمت کش در قالب تعاونی مسکن پرداخت خواهد شد.

فولادی گفت: تسهیلات حمایتی بانک مسکن از کادر درمان فقط محدود به حوزه مسکن نیست بلکه علاوه بر این تسهیلات، در حوزه های دیگر نیز بانک مسکن آمادگی حمایت از این قشر را دارد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج حوزه شهدای بانک مسکن ادامه داد: از جمله تسهیلاتی که برای کادر درمان در بانک مسکن پیش بینی شده، در قالب کمک هزینه خرید و تامین تجهیزات پزشکی، خرید مطلب و موارد مشابه است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این سنگر بانک مسکن بتواند به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کند، تاکید کرد: ضمن اینکه دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن تاکید ویژه ای برای حمایت از کادر درمان و این اقدام پسندیده دارد و حمایت تمام قد این موضوع می کند.

فولادی درباره مبلغ و سقف تسهیلات حمایتی از کادر درمان نیز گفت: سقف تسهیلات پرداختی به تیم درمان منطبق بر سیاست های اعتباری بانک خواهد بود که به شعب اعلام شده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج حوزه شهدای بانک مسکن افزود: شرایط تسهیلاتی که برای کادر درمان پرداخت می شود بر اساس سیاست های اعتباری بانک خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=7455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.