• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

همایش “اثر بخشی و سودآوری در راستای پایداری و تعالی” برگزار شد

  • کد خبر : 23694
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
همایش “اثر بخشی و سودآوری در راستای پایداری و تعالی” برگزار شد

با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و روسای ادارات مستقل، مناطق و برخی از شعب بانک شهر، همایش اثر بخشی و سودآوری در راستای پایداری و تعالی با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر طاهری رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به تاثیر این همایش در پیشبرد اهداف و تعالی این بانک، گفت: سودآوری و پیشرفت در تمامی حوزه ها؛ مهم ترین برنامه این بانک در سال جاری است.
طاهری با تاکید بر خوشنامی بانک شهر در میان شهروندان، گفت: با وجود نیروهای جوان، با انگیزه و خوش فکر در بدنه بانک؛ و به پشتوانه حمایت مشتریان و سهامداران؛ قطعا خواهیم توانست شاهد افزایش دستاوردهای بیشتر این بانک در شبکه بانکی تا پایان سال باشیم.
رئیس هیات مدیره بانک شهر عنوان کرد: برنامه عملیاتی این بانک در سال جاری با تمرکز بر دو مضمون استراتژیک ” خلق ارزش برای سهامداران از طریق بهسازی و نوسازی ساختار مالی” و ” مولد سازی دارایی ها” تدوین شده که قطعا تمامی ابعاد و اهداف آن با تلاش جمعی کارکنان صف و ستاد بانک محقق خواهد شد.
در ادامه این همایش عطاران عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش در مقطع زمانی فعلی، بر لزوم شناسایی چالش ها ، مشکلات و ارتقاء تاب آوری بانک تاکید کرد.
عطاران، تصریح کرد: توانمندسازی و افزایش کارایی بانک در مواجه با پویایی دنیای پیرامون، مستلزم شناسایی مشکلات، چالش‌ها و آسیب‌پذیری و ارتقای سطح تاب‌آوری- مقاومت‌پذیری بانک و توانایی برای پاسخ بهتر به آن از یک سو و استقرار و اجرای تفکر استراتژیک در سازمان‌ از سوی دیگر است.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر “مرور، سنجش و جاری سازی مضامین و اهداف راهبردی و عملیاتی”، “ایجاد بستر هم اندیشی جهت شناسایی چالش‌ها و آسیب‌پذیری بانک در سال جاری”، ارتقای توانایی بانک برای پاسخ بهتر به چالش‌ها و آسیب‌ها در سال ۱۴۰۰” و ” شناسایی و بسترسازی جهت تدوین راهبردی و عملیاتی جدید (نظیر مدیریت شهر پایدار، شعب مراکز سودآور ارزی/ریالی و …) را از مهمترین اهداف و دستاوردهای این همایش عنوان کرد.

https://tejaratava.ir/?p=23694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.