• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

هتل برج ساعت بابلسر با تسهیلات و مشارکت بانک ملی ایران افتتاح و به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 71850
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
هتل برج ساعت بابلسر با تسهیلات و مشارکت بانک ملی ایران افتتاح و به بهره‌برداری رسید

مراسم و آیین افتتاح و بهربرداری از هتل برج ساعت بابلسر با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران و مسئولان استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجار زاده عضو هیات عامل و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در سخنانی در این مراسم بابیان اینکه این بانک در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور دارای سابقه طولانی است افزود: تفاوت این پروژه با پروژه‌های دیگر این است که کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران سهامداران و سرمایه ‌گذاران این مجتمع گردشگری و رفاهی هستند.

وی افزود: یکی از موضوعات موردتوجه و تأکید مدیران بانک ملی ایران در استان مازندران سرمایه‌گذاری، حمایت و پشتیبانی از صنعت گردشگری است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران در بخش گردشگری رتبه‌ نخست سهم تسهیلات پرداختی استان را به خود اختصاص داده است، گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده در مازندران با توجه به پتانسیل‌هایی که در این استان وجود دارد ۴۰ درصد به بخش خدمات و ۳۰ درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه خواستار برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هدفمند سه‌جانبه میان بانک ملی ایران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و مدیران ارشد استان برای شکوفایی صنعت گردشگری در استان شد.

 وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است،  یادآور شد: با توجه به حجم بالای مسافر و گردشگر در استان در تمام فصول، سرمایه‌گذاری در این بخش بازی برد برد برای بانک و سرمایه‌گذار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم گفت: خدمت صادقانه به مردم شایسته‌ترین رفتار انسانی از دیدگاه ائمه معصومین (ع) است که افتتاح این مجموعه و عملکرد بانک ملی ایران در حوزه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نمونه‌ بارزی از خدمت صادقانه به مردم است.

وی بابیان اینکه بعد از صنعت خودروسازی و نفت، صنعت گردشگری پربازده و ارزش افزوده بالایی دارد، افزود: به ازای هر گردشگر یک شغل مستقیم و ۳ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود که این امر نشان از جایگاه مطلوب و موثر این صنعت در بخش اقتصاد و اشتغال دارد.

اوحدی با قدردانی از مجموعه‌ بانک ملی ایران به جهت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گفت: در دنیای امروز توسعه بدون پشتیبانی و مشارکت جریان‌های سرمایه‌داری و بنگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک‌ها محقق نخواهد شد.

وی به مسئولیت محوری بانک‌ها در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی و حمایت دولت سیزدهم و مجلس و در نظر گرفتن تسهیلات تبصره ۱۸، یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سال قبل به حوزه گردشگری اختصاص یافت و درمجموع سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آیین افتتاح هتل برج ساعت بابلسر با قدردانی از نگاه ویژه‌ مدیران بانک ملی ایران به استان مازندران در سخنانی گفت: مدیران ارشد بانک ملی ایران نگاه ویژه‌ای به استان مازندران دارند و مقدمات سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی را در این استان فراهم کرده اند.

این مسئول افزود: بانک ملی ایران در ساخت آزادراه قائم‌شهر به ساری مشارکت قابل‌توجهی داشته که جا دارد از مدیران این بانک به دلیل نقش فعال در اجرای طرح‌های زیرساختی استان نهایت قدردانی را نمایم.

وی در پایان سخنانش گفت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با پشتیبانی بانک ملی ایران امروز توانسته ۷۰ درصد از کاغذ موردنیاز چاپ کتب درسی کشور را تأمین کند که این افتخار بزرگی برای این بانک مردمی است.

امیری مدیرعامل موسسه همیار کوثر از شرکت های تابعه بانک ملی ایران در آیین افتتاح هتل برج ساعت بابلسر با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ عمرانی در سال ۱۳۹۵ آغاز و قرار شد در مدت ‌زمان سه سال به بهره‌ برداری برسد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده هم‌اینک شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای فاز اول این پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و امیدواریم به‌زودی شاهد اجرای فازهای بعدی آن باشیم.

 امیری ادامه داد: با بهره‌برداری از این مجموعه رفاهی برای ۷۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجادشده است و امیدواریم بتوانیم با گسترش این پروژه نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه همیار کوثر بابیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری و مشارکت بانک ملی ایران ساخته‌شده است، افزود: از همکاری و مساعدت‌های مسئولین استانی و شهرستان بابلسر کمال تشکر را دارم و امیدوارم با عملکرد مطلوب این مجموعه‌ رفاهی و اقامتی بتوانیم پاسخگوی اعتماد مسئولان استان به‌ویژه مدیران بانک ملی ایران باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=71850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.