• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

نقش مهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عبور حساس شاخص بورس از شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد/ پیشتازی پارس در روز خوب بورس

  • کد خبر : 53343
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
نقش مهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عبور حساس شاخص بورس از شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد/ پیشتازی پارس در روز خوب بورس
امروز در حالی شاخص کل بورس از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرد که آخرین بار شهریور ۱۳۹۹، بورس چنین شاخصی را به خود دیده بود، آن هم در شرایط نزولی و نه صعودی، در این میان اما نقش گروه ارزنده صنایع پتروشیمی خلیج فارس در صعود امروز شاخص بورس، برجسته بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شاخص یک میلیون و ششصد هزار واحد، علی رغم تمام تلاش‌ها و وعده‌ها در ۱۹ ماه اخیر دست نیافتنی بود اما امروز به عدد یک میلیون و ششصد و شش هزار واحد رسید.
از ۲۲ هزار و ۲۲۵ واحد مثبت امروز، تنها ۷ هزار و ۱۷۱ واحد آن، متعلق به نماد پارس متعلق به این گروه بزرگ پتروشیمی است که بعد از ثبت افزایش سرمایه ۷۷۳۴ درصدی با ۲۶.۸۶ درصد پایانی، باز شد و مورد استقبال خریداران قرار گرفت.
گفتنی است، پتروشیمی پارس در حالی در رتبه اول بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس قرار گرفت که فاصله‌اش با نماد دوم مثبت بیش از ۳۵۰۰ واحد بود.
گفتنی است، در حال حاضر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ارزش بازار بیش از ۴۱۲ هزار میلیارد تومان با ارزش‌ترین شرکت بازار سرمایه است.

https://tejaratava.ir/?p=53343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.