• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار شد

  • کد خبر : 28528
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار شد
نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با رؤسای مناطق و کارشناسان سراسر کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با مدیران، روسای مناطق و کارشناسان سراسر کشور بر بستر وبینار ال ام اس برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی رییس هیئت مدیره، ابراهیم محسنی عضو هیئت مدیره و تمامی مدیران ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل صندوق ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی خدمتگذاران خانواده های شاهد و ایثارگر در صندوق قرض الحسنه شاهد به موضوعات روز صندوق پرداخته و مواردی را با کارکنان سراسر کشور در میان گذاشت.

در ادامه پس از صحبت های دکتر کریمی، کارکنان صندوق در استان های مختلف به نوبت از طریق بستر فراهم شده، پیشنهادات و سوالات خود را مستقیم و چهره به چهره با مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مطرح کرده و پاسخ های خود را دریافت کردند.

در بخش پایانی این نشست، دکتر محمود تبریزی ضمن خداقوت به کلیه کارکنان، از دکتر اسلام کریمی بابت تلاش های شبانه روزی و تغییرات ایجاد شده در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده معظم و معزز شهداء و ایثارگران در دوره مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.

https://tejaratava.ir/?p=28528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.