• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نشست شورای هماهنگی معاونین فنی صنعت بیمه در بیمه رازی برگزار شد

  • کد خبر : 23498
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
نشست شورای هماهنگی معاونین فنی صنعت بیمه در بیمه رازی برگزار شد

اولین نشست شورای هماهنگی معاونین فنی صنعت بیمه با حضور دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و معاونین فنی شرکتهای بیمه کشور در محل در بیمه رازی برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در این جلسه که با حضور ۵۰ نفر از معاونین فنی صنعت بیمه برگزار شد ، ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون رئوس برنامه های سال ۱۴۰۰ شورای هماهنگی ، گزارش کمیته های پنج گانه بازنگری آیین نامه های منتخب شورای عالی بیمه و برنامه ادامه کار آنها بررسی شد.

در این جلسه با تقدیر از خدمات دکتر زاهدنیا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است ، احمد صفرزاده ، معاون فنی بیمه ایران به عنوان رییس شورای هماهنگی انتخاب شد.

سامانه هوشمند کنسرسیوم آتش‌سوزی بر مبنای بلاک چین رونمایی شد.

در حاشیه این نشست از سامانه هم‌بیمه‌گران بیمه رازی رونمایی شد .

سامانه هوشمند کنسرسیوم آتش‌سوزی بر مبنای بلاک چین تلاشی از صنعت بیمه کشور جهت بهره گیری از تکنولوژی های نوین در عملیات بیمه گری است. این سامانه در نتیجه راهبری شرکت بیمه رازی و پشتیبانی سندیکای بیمه‌گران ایران و پژوهشکده بیمه مرکزی به بهره برداری رسیده است و میتواند سامانه ای برای انجام هرگونه عملیات بیمه گری گروهی با مشارکت همه شرکت های صنعت بیمه باشد.

ملکی گفت: راهبر این سیستم دبیرخانه کنسرسیوم آتش سوزی است و این سامانه می تواند برای سایر رشته های بیمه ای هم استفاده شود. وی اضافه نمود بیمه رازی به نمایندگی از صنعت و با پیشنهاد سندیکا و پژوهشکده بیمه پیشگام شد تا این سامانه را بر روی بستر بلاکچین ایجاد کند اما این سامانه متعلق به کل صنعت بیمه خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=23498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.