• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
با حضور مسئولین اقتصادی کشور؛

نخستین پلتفرم ایرانی فناوری بلاکچین رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 21778
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
نخستین پلتفرم ایرانی فناوری بلاکچین رونمایی می‌شود
نخستین زیرساخت شبکه بومی بلاکچین کشور با هدف پیاده سازی در بستر فناوری غیرمتمرکز گرافن روز دوشنبه 27 اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی برج میلاد راه اندازی و به سایر شبکه های بین المللی بلاکچینی نظیر بیت کوین، اتریوم، ترون، بیت شیزر و استلار متصل می گردد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی موسسه برگ زیتون رمز پایه، کیف پول رمز پایه متصل به پیام رسان بومی مزایای ویژه ای برای کاربران ایجاد می نماید که علاوه بر رونق کسب و کارها در کشور، می تواند فرصت های جدید شغلی را ایجاد و موجب ساماندهی ارزهای دیجیتال خارجی و ارزهای مجازی بومی گردد.

این پلتفرم با استفاده از فناوری پیشرفته بلاکچین، برای اولین بار در کشور، قابلیت پشتیبانی از توکن‌های بهادار و رمز ارزهای دارای پشتوانه در کیف رمزپایه برگ را فراهم آورده است. در سیستم کیف رمزپایه برگ از رمزارزهای دارای پشتوانه و اصطلاحا توکن های بهادار پشتیبانی شده و راهی نو برای اقتصادی پویا در راستای شکوفایی اقتصادی است.

کیف رمزپایه برگ سامانه ای است که با دارا بودن یک پیام رسان اختصاصی امکان تبادلات مالی غیرمتمرکز در بستر فناوری بلاکچین را فراهم می کند که کلیه تراکنش ها را رمزنگاری کرده و هم اکنون معاملات کلیه ارزهای دیجتال معتبر و دارای پشتوانه را از طریق صرافی های باینانس و ترون و اتریوم پشتیانی می کند و هیچ یک از محدودیت های موجود کیف پول های رمزپایه دیگر را برای کاربران ایرانی ندارد و با ارائه وب سرویس های متنوع به توسعه دهندگان و اتصال به پیام رسان بومی امکان تبادلات گسترده امن مالی و افزایش و رونق کسب و کارهای دیجیتال را فراهم می نماید.

بنا به این گزارش، دکتر پور ابراهیمی و دکتر آقا محمدی، مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری، از سخنرانان رونمایی و همایش پلتفرم بلاکچین ایرانی هستند.

گفتنی است، پلتفرم بومی بلاکچین به همت موسسه برگ زیتون رمز پایه و شرکت دانش بنیان گلدنت راه اندازی و روز دوشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسولان و مدیران برجسته اقتصادی و بازار مالی کشور در سالن همایش های بین المللی برج میلاد رونمایی می شود.

https://tejaratava.ir/?p=21778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.