• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مهر تایید استانداری بر عملکرد بانک توسعه تعاون استان قزوین

  • کد خبر : 28817
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
مهر تایید استانداری بر عملکرد بانک توسعه تعاون استان قزوین

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار به همراه تیم همراه بمنظور بررسی عملکرد و و بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک توسعه تعاون بازدیدی از محل مدیریت شعب و شعبه مرکزی بازدید و جلسه ای بهمین منظور در دفتر مدیر استان برگزار گردید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این دیدار ضمن ترسیم اهداف و برنامه های سال جاری، بررسی آماری از عملکرد و فعالیت های بانک توسعه تعاون در حوزه اشتغال زایی ، فقر زدایی و کمک به رونق تولید از سوی محمد یزدی سرپرست استان ارائه گردید. در این نشست که با حضور علیرضا محمدی رئیس حوزه حراست و سیاوش لطیفی رییس دایره اعتباری در کنار تیم همراه معاون استاندار برگزار شد روان سازی امور مشتریان و افزایش تسهیلات پرداختی سال جاری که در جهت تحقق شعار سال صورت گرفته است از سوی عیسی قبادی مورد تقدیر قرار گرفت.

محمد یزدی در این باره گفت: طی سال گذشته بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان استان پرداخت گردیده که این رقم تنها در ۴ ماهه ابتدای سال جاری ۲۹۰۰ میلیارد ریال می باشد و طی برنامه ریزی های انجام شده سال جاری بیش از سال گذشته تسهیلات حمایتی پرداخت خواهد شد.وی افزود : بانک توسعه تعاون در استان قزوین علاوه بر جذب منابع نزدیک به به دوبرابر این رقم را تسهیلات پرداخت نموده است که آشکارا انجام وظایف توسعه ای در قبال جذب منابع در این آمار مشاهده می گردد.

در ادامه قبادی نیز با ابراز خرسندی از عملکرد بانک توسعه تعاون گفت: این بانک تنها بانک انسان محور کشور است و توسعه در بخش تعاون یک امر انسانی و والا است که بانک توسعه تعاون علیرغم جوان بودن بسیار سریع در این زمینه به بلوغ رسیده و اکنون شانه به شانه بانک های بزرگ با قدمت ۱۰۰ ساله گام های بزرگ و موثری در کشور برمیدارد. رتبه ششم در پرداخت تسهیلات تکلیفی و رتبه سوم نسبت منابع به مصارف از امتیازاتی است که این بانک جوان توانسته است با کوشش و تلاش خود کسب نماید. قبادی با اشاره به رقم پرداختی تسهیلات در سال جاری گفت: یکی از ویژگی های دیگر این بانک شهامت پذیری و مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی مدیران آن است که این امر در مدیریت جدید استان به سرپرستی محمد یزدی نیز کاملا مشهود است

.در پایان این نشست قبادی با تیم همراه که شامل مدیر کل امور اقتصادی و مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری در جلسه حضور داشتند با حضور در شعبه مرکزی استان از زحمات و تلاش های همکاران مستقر در شعبه قدردانی نمودند./

https://tejaratava.ir/?p=28817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.