• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان ۸۹ درصد رشد کرد

  • کد خبر : 64901
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان ۸۹ درصد رشد کرد

«شهریار سکوتی» مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در عمر با برکت دولت سیزدهم، منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان بیش از ۸۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، گرامیداشت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی بهانه‌ای شد تا شهریار سکوتی مدیر شعب استان سمنان در نشست خبری و جمع خبرنگاران حاضر شود و به ارائه گزارش عملکرد این بانک بپردازد.
وی در بخشی از سخنانش به استقبال روزافزون مردم از امکانات جدیدی که به واسطه پیگیری‌های «سیدسعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک ایجاد شده، اشاره کرد و افزود: نظر مساعد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این میان بسیار موثر بوده و خوشبختانه از زمان استقرار دولت سیزدهم تا به امروز، منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح کشور بیش از ۶۲.۵درصد رشد داشته است و به عبارتی از رقم ۷۲ هزار میلیارد تومان در مردادماه ۱۴۰۰ ، به بیش از ۱۱۷ هزار میلیارد تومان در شهریور ماه سال جاری رسیده است.
وی اضافه کرد: منابع استان سمنان نیز در همین مدت بیش از ۸۹ درصد رشد داشته است و از رقم ۹۸۲ میلیارد تومان به عدد ۱۸۵۸ میلیارد تومان بالغ گردیده است.
مدیر شعب استان سمنان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تاکید مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار، در بخش‌های مختلف به خصوص برای حمایت از زوج های جوان، قریب ۵۵ هزار فقره وام ازدواج با رقم نزدیک به ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در کشور پرداخت کرده است که سهم استان سمنان ۵۱۲ فقره و به لحاظ ریالی معادل ۵۰ میلیارد تومان بوده است.
سکوتی افزود: برای امر جوانی جمعیت نیز، قریب ۱۳ هزار فقره وام فرزندآوری با رقم نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان در کشور پرداخت شده است که سهم استان سمنان ۱۱۵ فقره و به لحاظ ریالی معادل ۴ میلیارد تومان بوده است و همچنین در بخش حمایت از اشتغالزایی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز قریب ۱۱۸ هزار فقره وام اشتغالزایی با رقم نزدیک به ۲۱ هزار میلیارد تومان در کشور پرداخت شده است که سهم استان سمنان ۴۴۸ فقره و به لحاظ ریالی معادل ۳۰ میلیارد تومان بوده است.
وی تصریح کرد: تسهیل فرآیند دریافت وام نیز یکی دیگر از دغدغه های دولت خدمتگزار بوده که بانک در این زمینه نیز با قبول سهام بورسی اشخاص برای توثیق وام، در جهت اهداف دولت و کمک به مردم برای قابل استفاده کردن سهام‌شان گام های خوبی را برداشته است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان با اشاره به مجوز اخیر خزانهداری کل کشور نیز بیان داشت: از ابتدای شهریور ماه، بلامانع بودن افتتاح حساب بابت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های اجرایی نزد بانک‌های عامل دولتی و خصوصی که مورد تایید بانک مرکزی میباشند نیز از جانب خزانه‌داری کل کشور خطاب به ذیحسابی و اداره کل امور مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابلاغ گردیده و بنابراین ما می توانیم خدمات شایسته دیگری را نیز در قبال این انتقال، به پرسنل خدوم دولت و کلیه اشخاص حقوقی، بیش از پیش ارائه دهیم.

https://tejaratava.ir/?p=64901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.