• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

معاون وزیر نفت: ابزارهای مالی بانک ملی ایران در توسعه صنعت پتروشیمی نقش موثر و بسزایی دارد

  • کد خبر : 53218
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
معاون وزیر نفت: ابزارهای مالی بانک ملی ایران در توسعه صنعت پتروشیمی نقش موثر و بسزایی دارد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که حضور و نقش بانک ملی ایران در توسعه پروژه های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی با اهمیت است، اظهار داشت: ابزارهای تأمین مالی بانک ملی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت نفت و صنایع پتروشیمی باشد.

مرتضی شاه میرزایی با حضور در غرفه بانک ملی ایران در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک اظهارداشت: حضور بانک ها در کنار هلدینگ‌های پتروشیمی فرصت بسیار مطلوبی برای افزایش همکاری و تکمیل زنجیره ارزش است.
 وی افزود: در شرایط کنونی مهم‌ترین ابزار برای تأمین مالی صنایع نفت و گاز می‌تواند استفاده از سرمایه بانک‌های داخلی بویژه بانک ملی ایران باشد چرا که این بانک دارای خدمات مالی و منابع بسیار گسترده است.
وی با اشاره به اینکه صنعت نفت برای توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، افزود: استفاده از ظرفیت های مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز و فعال کردن طرح های شرکت‌های پتروشیمی لازم و ضروری است.
معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های بانک ملی ایران در ارائه خدمات مالی به صنعت کشور، یادآور شد: بدون شک استفاده از ظرفیت بانک‌ ملی ایران در طرح‌های صنایع پتروشیمی امکان خودکفایی، دستیابی به کاتالیست های جدید و جلوگیری از خام فروشی را فراهم خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در صورتی که بانک ملی ایران شرکت های پتروشیمی را حمایت نماید موجب ایجاد ارزش افزوده بیشتر نیز خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=53218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.