• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

مراسم سالروز ولادت حضرت عباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

  • کد خبر : 78425
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
مراسم سالروز ولادت حضرت عباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مراسم جشن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل و فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، مراسم ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعدادی از جانبازان گرانقدر، مدیران و کارکنان ستادی برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سالروز ولادت قمر بنی هاشم، اسوه ایثار حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز را به تمامی جانبازان سرافراز مهین اسلامی که با رشادت و از خودگذشتگی حافظان کیان ایران عزیز بودند تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه، جانبازان اسوه های ایمان و اعتقاد هستند، گفت: همواره مقام جانباز باید در کشور بلند مرتبه شمرده شود زیرا این عزیزان تمام هستی خود که جانشان بوده را در طبق اخلاص گذاشتند تا از ناموس و شرف ملت دفاع کنند.

در ادامه حجت الاسلام سید حسن موذنی معاون اسبق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ویژگی های شخصیتی ایشان، وفاداری و ایثار را از بارزترین این ویژگی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: جانبازان گرانقدر ما نیز با تاسی از همین شاخصه های حضرت عباس بن علی(ع)، فعل ایثار و از خودگذشتی را در دفاع از کشور و ملت صرف کردند به همین دلیل باید همواره قدردان این عزیزان بود 

در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

https://tejaratava.ir/?p=78425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.