• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

مدیرعامل بانک تجارت سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت

  • کد خبر : 9274
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
مدیرعامل بانک تجارت سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت
رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 29 آذر، چهل و یکمین سالروز تاسیس این بانک به مشتریان و عموم هموطنان، به تشریح موفقیت‌ها حاصل شده و برنامه‌های آینده‌ی بانک تجارت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دولت‌آبادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۲۹ آذر یادآور آغاز به‌کار بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های توانمند در عرصه های داخلی و بین المللی است. نام “تجارت” اکنون با گذشت چهل و یک سال از تاسیس آن، بر تارک نظام بانکی کشور می‌درخشد و چشم‌انداز روشنی را فراروی ذینفعان و مشتریان خود ترسیم کرده است. بانکی که به مدد اعتماد و همراهی مشتریان و فعالان اقتصادی کشور، تهدیدها را یکی پس از دیگری به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرده و سعی داشته با اتخاذ رویکردی حرفه‌ای به‌عنوان مشاوری امین و کاردان، پشتیبان مطمئنی برای فعالان اقتصادی ایران باشد.
همکاران من در شعب و ستاد بانک تجارت در سال‌های اخیر همواره سعی داشته‌اند با رویکردی تخصصی و در شرایط دشوار اقتصادی حاصل از چندین سال تحریم ظالمانه و به ویژه محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا نه تنها کم و کاستی در خدمت‌رسانی به مشتریان رخ ندهد، بلکه به سهم خود، یاری‌رسان مطمئن کسب‌وکارها و کارآفرینان باشند.
مجموعه‌ی بانک تجارت یکسال اخیر را با موفقیت‌های چشم‌گیری پشت سرگذاشته است. کسب رتبه نخست در کاهش نرخ هزینه پول در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ ، تثبیت و تحکیم بیش از پیش رتبه نخست صدور ضمانتنامه بین سایر رقبا و کسب افزایش دوبرابری میزان گشایش اعتبارات اسنادی در کنار ارائه خدمات گسترده ارزی و بانکداری بین‌الملل آن هم در سخت‌ترین شرایط تحریمی، افتخاراتی است که امروز بانک تجارت بر آنها می‌بالد.
در یکسال اخیر بانک تجارت از طریق انعقاد تفاهمنامه با بزرگترین شرکت‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی‌های اصلی کشور، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ده‌ها شرکت بزرگ و کارآفرین کشور تلاش کرد در سال جهش تولید، ضمن یاری رساندن به دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه پایدار کشور و افزایش اشتغال‌زایی، به سهم خود امید و طراوت را در فضای اقتصاد گسترش دهد.
حمایت حرفه‌ای و مستمر از شرکت‌های دانش بنیان از کانال تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی و کسب رتبه نخست در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی در این همکاری، گواهی از رویکرد آینده‌نگر بانک تجارت در سال‌های اخیر است.
امروز نماد بانک تجارت در بازار بورس اوراق بهادار به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور، از جمله نمادهای کلیدی و مهم به شمار می‌رود، چه اینکه طی یکسال گذشته با هدف بهبود پورتفوی مالی و سبد دارایی های بانک اقدامات گسترده‌ای همچون تقویت روند کاهشی نرخ هزینه پول، افزایش سهم سپرده‌های ارزان قیمت به همراه کاهش سایر هزینه ها به ثمر نشست.
در همین راستا می‌توان به بازگشت ۳۲ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران «ونیکی» به عنوان یکی از قدیمی ترین نمادهای بورسی کشور به پورتفوی بانک تجارت اشاره کرد که سود سرشاری را به سبد سهامداران این بانک وارد کرد. سهامی که ارزش روز آن در مقطعی همچون سوم آبان ۹۹ در کمترین حدود ۶۹ هزار میلیارد ریال است.
مشارکت در اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس و عهده‌دار شدن عاملیت تامین بخشی از منابع این پروژه شامل  186 میلیون یورو منابع ارزی و ۱۸۶۰ میلیارد ریال منابع ریالی یکی دیگر از افتخاراتی است که بانک تجارت در ماه‌های اخیر به ثبت رسانده است.
اکنون بانک تجارت در راستای هوشمندسازی اقتصاد و آماده‌سازی زیرساخت استقرار بانکداری دیجیتال، از طریق طرح “زمرد” به عنوان زیست بوم متمرکز راهکارهای دیجیتال و “شعبه مجازی” اولین گام را برای توسعه و ترویج ارائه خدمات غیرحضوری استوارتر از همیشه برداشته تا از طریق حضوری موفق تر از پیش را در دنیای جدید بانکداری تجربه کند.
در سالروز تاسیس بانک بزرگ تجارت وظیفه دارم تا بار دیگر دستان پر مهر همیشه همراه مشتریان ارجمند و سایر ذینفعان این بانک شامل سهامداران و عموم مردم را گرم‌تر از گذشته بفشارم و صمیمانه و متواضعانه، همراهی و اعتماد شما به بانک تجارت را ستایش کنم.
ضمن آرزوی سلامی و تندرستی در شرایط کنونی و مواجهه با ویروس منحوس کرونا، تحریم‌ها و سایر محدودیت‌ها، سربلندی و افتخار را برای شمار آرزومندم.
رضا دولت‌آبادی
مدیرعامل بانک تجارت

https://tejaratava.ir/?p=9274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.