• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان معرفی شد

  • کد خبر : 64831
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان معرفی شد

با حضور رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ، محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان معرفی و از زحمات آقای عالی محمودی تقدیرشد.

سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان و در حضور روسای شعب استان اظهار داشت : درحال حاضر بانک توسعه تعاون در کشور و دربین مردم و دستگاههای دولتی به خوبی شناخته شده و در میان پنج بانک تراز اول در خصوص اعطای تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی محسوب می‌شود .
وی افزود: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات همکاران در کلیه شعب در سراسر کشور است و این پیشرفت و موفقیت باعث شد که نگاه دولت و مسئولین به بانک بیشتر از گذشته شود و این جایگاه و رضایتمندی باعث شد که تکالیف و تعهدات و توجه بیشتری به سمت بانک باشد و خوشبختانه بانک توانسته در طی چند ساله اخیر پاسخ مثبتی به این اعتماد داشته باشد .
فتاحی افزود : شعب در سراسر کشور در بخش اجرایی فعالیت دارند و سیاست ها و برنامه های بانک در شعب قابلیت اجرا دارندو چنانچه برنامه ها و سیاست ها در سطح شعب به خوبی اجرایی گردد، نتایج مثبت و دستاوردها قابل دستیبابی خواهد بود.
وی در همین راستا تصریح کرد : عملکرد مناسب شعب در استان ها موجب گردید توقعات و انتظارات استانداران از بانک توسعه تعاون بیشتر شود و همین موضوع باعث جلب اعتماد و رضایتمندی و در نظر گرفته شدن بانک به عنوان نقش عاملیت در طرح ها و برنامه ها به ویژه تسهیلات تکلیفی و… شده است.
این مقام بانکی تاکید کرد: ضروری است شعب در شش ماهه دوم توجه و اهتمام ویژه نسبت به جذب و افزایش منابع داشته باشند و این اتفاق مهم با همفکری و تعامل محقق خواهد شد .
وی در ادامه تصریح کرد: سیاست و برنامه های بانک در دو بخش بیشتر مد نظر سرپرست بانک بوده است: بخش اول مسائل انگیزشی و اهمیت‌دهی به سرمایه انسانی و بخش دوم اثربخشی و کارآمدی سیاست های اعتباری بانک بوده است که با ایجاد تغییرات و بازنگری ها مطابق پیشنهادهای همکاران و در چارچوب های قانونی، این سیاست‌ها واجد تطابق بیشتری با نیاز مشتریان و متقاضیان و دارای سهولت بیشتری برای بکارگیری توسط همکاران گردیده است.
صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب در این جلسه با تمجید عملکرد مدیر پیشین استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود همکاران استان اصفهان با مدیر جدید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، موفقیت و پیشرفت با همفکری و خرد جمعی محقق خواهد شد
محمدعلی محترم سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان با تشکر از حسن اعتماد سرپرست و اعضای هیات مدیره اظهار داشت: اصفهان یک استان بزرگ و دارای مزیت‌های فراوان اقتصادی است، لذا جهت دستیابی به اهداف سازمانی نیاز است تلاش و هم‌افزایی با همکاران داشته باشیم.
وی در همین راستا افزود: استفاده از توان جمعی، برنامه ریزی و خرد جمعی حفظ ارتقاء نیروی انسانی، انجام کار تیمی، حفظ رویه مشتری مداری، جذب منابع و تقویت ارتباط و تعامل با نهادها و دستگاههای دولتی از برنامه های پیش رو می‌باشد.
سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان اظهار داشت: رویکرد مهم در انتصابات، عملکرد و توانایی افراد است و این معیار انتصابات فراتر از نام‌ها و نشان‌ها و بر اساس صلاحیت و شایستگی فرد می باشد
محترم در ادامه سه عنصر اصلی عقلانیت، معنویت و شجاعت را به عنوان سه ویژگی فردی در موفقیت همکاران و سازمان مهم برشمرد و گفت: در صورت هم راستا شدن سه عنصر فوق شاهد اتفاقات خوب و مثبت در استان خواهیم بود.
وی در پایان از زحمات عالی محمودی مدیر پیشین استان تقدیر نمود و افزود: ان شاءالله با همکاری و همدلی و همفکری در سطح استان شاهد پیشرفت و ارتقاء و جایگاه نام بانک در استان اصفهان باشیم.
درپایان رئیس هیات مدیره به اتفاق هیات همراه از شعبه مرکزی اصفهان بازدید نمودند و عملکرد شعبه در کلیه شاخصها مورد بررسی قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=64831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.