• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

محرومیت‌زدایی و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق روستایی با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری

  • کد خبر : 33533
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
محرومیت‌زدایی و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق روستایی با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری

نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و هیات همراه در جریان سفر خود به استان اردبیل از طرح شرکت تعاونی مجتمع گردشگری، اقامتی و آب‌درمانی مروارید آزادی و طرح بوم گردی برادران ابراهیمی که با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حال احداث می‌باشد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، نجفی در جریان این بازدید بابیان این موضوع که ایجاد اشتغال سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و به‌تبع آن کاهش فساد می‌گردد اظهار داشت: موقعیت ویژه طبیعی و جغرافیایی اردبیل موجب رونق کسب و کارهای گوناگون در شهرستان های استان گردیده و سرمایه‌گذاری‌های متنوعی با حمایت بانک توسعه تعاون در بخش‌های گردشگری و صنایع دستی استان توسط فعالان اقتصادی در حال انجام است و این مزیت‌ها قابلیت ایجاد اشتغال پایدار را برای استان افزایش داده است.
طرح تعاونی مجتمع گردشگری، اقامتی و آب‌درمانی مروارید آزادی به مدیریت پیمان محمدی با مشارکت بانک توسعه تعاون با اعتباری بالغ‌بر ۸۴ میلیارد ریال (۶۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه و ۲۴ میلیارد ریال متمم) از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط شعبه مرکزی تصویب شده که با پیشرفت ۷۵ درصدی طرح در حال اجرا می‌باشد.
همچنین مقرر گردید جهت تکمیل طرح مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون به این طرح اختصاص یابد.
شایان‌ذکر است این مجتمع گردشگری با تلفیق ویژگی‌های آب‌درمانی سنتی و مدرن شامل هتل، آب‌درمانی و مراکز تفریحی و ورزشی است که بهره‌برداری از آن زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری را در استان فراهم می‌آورد.
این مجموعه پس از بهره برداری زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه را فراهم خواهد کرد.
در ادامه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از طرح هتل سنتی برادران ابراهیمی که با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بانک توسعه تعاون به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال در منطقه باستانی و گردشگری کورعباسلوی شهرستان نیر در حال احداث می‌باشد نیز بازدید کرد .

https://tejaratava.ir/?p=33533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.