• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

فروش آنلاین بیمه شخص واحد بیمه دی + فیلم

  • کد خبر : 32909
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
فروش آنلاین بیمه شخص واحد بیمه دی + فیلم

بیمه دی با طراحی سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد، نخستین سامانه صدور آنلاین و آنی بیمه‌نامه درمان در کشور را راه اندازی کرد. این سامانه برای استفاده همه ایرانیان در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ این شرکت برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور سامانه صدور آنلاین و آنی بیمه‌نامه درمان را با قابلیت‌های استفاده عمومی، ارزیابی ریسک خودکار، خرید در کمتر از ۵ دقیقه، استفاده آنی از بیمه‌نامه، خرید آنلاین کانال‌های فروش، تعیین سطح قیمت پوشش‌ها و فرانشیز توسط کاربر و تکمیل آنلاین پرسش‌نامه به بازار عرضه کرده است.
در سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد، احراز هویت افراد هم به صورت آنلاین و خودکار انجام می‌شود و نیازی به حضور افراد در نمایندگی یا شعب بیمه دی نیست. پرسشنامه سلامت هم در این سامانه به صورت اینترنتی تکمیل می‌شود. همچنین برای اولین بار نمایندگان و شعب بیمه دی به همراه کارگزاری‌های بیمه می‌توانند برای مشتریان خود به صورت مستقیم و با استفاده از کد معرف در سامانه فروش آنلاین بیمه‌نامه صادر کنند.
پیش از این در روند فروش آنلاین بیمه‌نامه‌های درمان در کشور، پس از طی مراحل فروش آنلاین، درخواست صدور بیمه‌نامه صادر می‌شد و پس از آن با طی مراحل توسط شرکت بیمه‌گر و فرد بیمه‌گذار، بیمه نامه به صورت حضوری یا آفلاین انجام می‌شد که با ارائه سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد توسط شرکت بیمه دی، زمینه صدورآنی و آنلاین بیمه‌نامه‌های درمان در کشور فراهم شد و گامی موثر در تحقق ارائه کامل خدمات بیمه دیجیتال است.

https://tejaratava.ir/?p=32909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.