• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
بقائي مديرعامل پاكسان؛

عدالت سازمانی ایجاد رضایت از خدمت است/کارکنان پاکسان طعم خوش عدالت شغلی را می‌چشند

  • کد خبر : 27285
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
عدالت سازمانی ایجاد رضایت از خدمت است/کارکنان پاکسان طعم خوش عدالت شغلی را می‌چشند
پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: پاداش توليد پرسنل پاكسان افزايش مي يابد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان به منظور اجرای عدالت توزیعی از افزایش ۲۰۰ درصدی پاداش تولید پرسنل عملیاتی این مجموعه خبر داد.

بقائی این اقدام را به منظور بهبود عدالت شغلی و بهره‌مندی همه کارگران و پرسنل از منابع درآمدی پاکسان معرفی کرد و گفت: هدف اصلی این اقدام در حقیقت ایجاد عدالت سازمانی و رضایت از جبران خدمات است که منجر به افزایش رضایتمندی شغلی پرسنل شده و آنها را به انجام بهتر وظایفشان بیش از پیش ترغیب می‌کند.

وی در ادامه ضمن تشریح اثرات ماندگار و مثبت این اقدام افزود: با توجه به این امر که سال های متوالی از ثابت بودن میزان و ضریب پرداختی به عنوان پاداش تولید در مجموعه می گذرد بر روی ابعاد چهارگانه رضایت از جبران خدمات که شامل رضایت از میزان حقوق و مزایا، خدمات و تسهیلات و ایجاد انگیزه شغلی ناشی از مسیر رشد پرسنل، مطالعاتی انجام دادیم و ابعاد آن را از جهات مختلف بررسی نمودیم و به این نتیجه رسیدیم که باید عدالت توزیعی را در این مجموعه بیش از گذشته اجرائی و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به اینکه باید به هر فرد نسبت به خدماتی که به مجموعه ارائه می دهد پاداش داد یادآورشد: در این اقدام هر فرد با توجه به شرایط و مؤلفه‌های مختلف، این افزایش پاداش تولید را دریافت خواهد کرد و با تعلق سازمانی که در افراد ایجاد می شود با روحیه بالا و انرژی بیشتری طرح ها و پروژه ها را عملیاتی نمود.

بقائی با تاکید بر رعایت انصاف در توزیع امکانات و مزایای اقتصادی خاطرنشان کرد: در تقسیم درآمدها بین پرسنل، «عدالت توزیعی» را باید مراعات نمود تا همکاران ضمن داشتن رضایت شغلی در انجام وظایف خود دچار دلزدگی و یأس نشوند و افراد مجموعه را همچون کشتی بدانند که همه ما در آن سوار هستیم و سلامت و سعادت هر یک از ما در گرو سلامت کل مجموعه است.

وی با اشاره به اجرای طرح جانشین پروری در این مجموعه خاطرنشان کرد: در این مجوعه شایسته سالاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شایستگی های فردی و سازمانی همواره مد نظر قرار می گیرد. در این مجموعه به ایجاد مسیر رشد برای پرسنل و جانشین پروری معتقدیم و این امر در آنها این انگیزه را به وجود می آورد که با کار منسجم، هدفمند و در چهارچوب اهداف شرکت می توان ارتقاء سمت یافت و شرایط راه برای دستیابی به سطوح مختلف مدیریتی باز است.

بقائی در خاتمه هدف از این اقدام را تقویت بنیه درآمدی پرسنل خصوصا همکاران شاغل در خطوط تولید معرفی کرد و افزود: برای عملیاتی نمودن شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها” باید پشتیبانی ها را در داخل سازمان اجرائی و تقویت نماییم قطعا توجه به معیشت پرسنل و ایجاد بستر مناسب در جهت کسب درآمد پایدار می تواند بخش عمده ای از پشتیبانی‌های سازمانی باشد و راه را برای دستیابی به اهداف بزرگتر هموار سازد.

شایان ذکر است در دوران مدیریتی حسن بقائی در شرکت پاکسان طرح های متعدد رفاهی و خدماتی در حمایت از پرسنل این مجموعه اجرائی شده که از آن جمله می توان به راه اندازی، تجهیز و بهبود کلینیک تخصصی شهدای سلامت این مجموعه، تاسیس تعاونی مصرف پاکسان، بازسازی و ارتقاء کیفیت رختکن کارکنان، ارتقاء سطح پوشش بیمه های تکمیلی و توجه ویژه به بنیان خانواده و….اشاره نمود.

همچنین در این سال حمایت و توجه ویژه‌ای از سوی مدیرعامل پاکسان به خانواده و بازماندگان معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان این مجموعه صورت گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=27285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.