• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا:

ضریب نفوذ بیمه با کار جمعی افزایش می یابد

  • کد خبر : 23754
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
ضریب نفوذ بیمه با کار جمعی افزایش می یابد
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا، افزایش ضریب نفوذ بیمه را حاصل کار جمعی شعب و شبکه فروش دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، عباس عمران پور در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، بزرگترین سرمایه صنعت بیمه را نیروی انسانی توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته را با اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای به پایان رساندیم که این اتفاقات در دو بخش تحقق بودجه و کسب پرتفوی مورد نظر و نیز پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران رخ داد.
وی، اقدامات مثبت انجام شده را حاصل کار گروهی کارکنان این شرکت عنوان و تاکید کرد: انتظار ما از شعب و شبکه فروش این است که شعب، خود را همانند یک شرکت استانی تلقی کرده و با برگزاری جلسات ماهانه منظم، عملکرد خود را بررسی و گزارش کنند.
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، همدلی، تعامل و همکاری صمیمانه را گام مهمی در  عبور از شرایط دشوار خواند و از مدیران ارشد خواست برای تحقق بودجه و رسیدن به پرتفوی پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری، همانند گذشته به حمایت از شعب و شبکه فروش ادامه دهند.
عمران پور، حمایت از شبکه فروش را در بازار رقابت کنونی مهم و تاثیرگذار خواند و با اشاره به اینکه سرمایه بیمه دانا، وجود نیروی انسانی توانمند و زبده است، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تعامل، و همفکری کارکنان ستاد و صف شاهد تحقق برنامه‌ها تا پایان سال باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=23754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.