• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
4

شورای هماهنگی مدیران ارتباطات استان البرز با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد

  • کد خبر : 58685
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
شورای هماهنگی مدیران ارتباطات استان البرز با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد
جلسه شورای هماهنگی مدیران ارتباطات استان البرز با حضور اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، این نشست با هدف بررسی موضوعات و مشکلات حوزه ارتباطی استان روز یکشنبه ۲ مرداد ماه به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد .
بررسی راهکارها با هدف حل مشکلات پیش روی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز همچنین ایجاد همدلی و همکاری بیشتر بین خانواده بزرگ ارتباطات از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود .
در ادامه این نشست قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی با اشاره به ظرفیت های این منطقه خواستار ارایه خدمات با کیفیت تر از طریق مخابرات و اپراتورها با هدف توسعه ارتباطات و برطرف کردن مشکلات زیر ساختی شرکت های مستقر در این منطقه شد .
وی در بخش دیگر سخنانش اضافه کرد: تبدیل پیام به قطب اقتصاد دیجیتال یکی از برنامه هایی است که امروز به صورت جدی در این منطقه در حال انجام است که با پیاده سازی این برنامه ها با همکاری و همدلی خانواده ارتباطات در استان ،بزودی شاهد تحقق این مهم خواهیم بود .

https://tejaratava.ir/?p=58685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.