• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه خبر داد:

شرکت هواپیمایی شاهین احیا شد

  • کد خبر : 51781
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
شرکت هواپیمایی شاهین احیا شد
معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه ضمن تشکراز تیم مدیریتی جدید گروه توسعه ترابر ایرانیان گفت: تیم مدیریت جدید گروه توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند که یکی از آنها احیای شرکت هواپیمایی شاهین بود.




به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، دکتررستم رنجبر معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه درضیافت افطاری گروه توسعه ترابر ایرانیان جمع مدیران و پرسنل گروه، گفت: اقدامات بسیار خوبی طی پنج ماه گذشته صورت گرفته که بخش بسیاری از آن حاصل زحمات دکتر فتحی پور می باشد.
وی با تاکیدبر این که مدیرعامل گروه مالی سپه و مدیرعامل بانک سپه همیشه قدردان این زحمات هستند، افزود: گروه مالی سپه با هدف کمک به زنجیره طرح بانک سپه و برداشتن موانع در قالب شرکتهای مختلف فعالیت می کند.
معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه افزود: گروه مالی سپه شرکتهای بزرگ در بخش های مختلف اقتصادی را مدیریت می کند که یکی از آنها هلدینگی است که در بخش انرژی فعالیت دارد و ۸ درصد برق کشور را تامین می کند و یا در بخش ساختمانی شرکت بسیار فعالی دارد.
دکتررنجبرتصریح کرد: گروه توسعه ترابر ایرانیان نیز شرکت فعال گروه مالی سپه در بخش حمل و نقل است که نقش مهم و تاثیر گذاری را در بخش حمل و نقل کشور ایفا می کند.
وی اظهار داشت: تیم مدیریت جدید گروه توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند که یکی از آنها احیای شرکت هواپیمایی شاهین بود.
معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه گفت: با تلاش تیم جدید مدیریتی گروه سرمایه گذاری ترابر ایرانیان، سود گروه به ۸ برابر افزایش یافت.

https://tejaratava.ir/?p=51781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.