• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و آپ

  • کد خبر : 7049
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و آپ
با یکپارچه‌شدن کیو.آر پرداخت کرایه تاکسی توسط شهرداری تهران، شهروندان در چندین پایانه مهم تاکسیرانی می‌توانند با اپلیکیشن آپ بدون نیاز به استفاده و تماس با کارت یا پول نقد، کرایه بپردازند.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، این مطلب را امین‌رضا ریاضتی معاون فروش خرد و توسعه بازار این شرکت اعلام کرد و توضیح داد : با اوج‌گرفتن مجدد شیوع بیماری کووید۱۹، به‌منظور رهایی شهروندان از دغدغه‌های پرداخت‌های خرد در ناوگان تاکسیرانی، موفق شدیم هماهنگ با سیاست‌های توسعه پرداخت غیرتماسی و در راستای توسعه پرداخت دیجیتال، کاربران پرشمار آپ را در ترددهای درون شهری از تماس با کارت یا پول نقد بی‌نیازکنیم.
ریاضتی تشریح‌کرد: در گام نخست، موفق به ارائه خدمات در پایانه سیدخندان شدیم که دربرگیری گسترده‌ای دارد زیرا با فعالیت ۱۷۳۰ راننده تاکسی، و تعداد تقریبی ۵۰ جابه‌جایی توسط هر راننده، قشر وسیعی را از پرداخت‌های تماسی در وضعیت شیوع کرونا، رهایی می‌بخشیم.
معاون فروش خرد و توسعه بازار آسان پرداخت همچنین اظهار داشت: آموزش شهروندان و رانندگان محترم تاکسی ها، اهدای جداکننده فضاهای تاکسی به رانندگان و اطلاع‌رسانی محیطی طرح بارکدهای پرداخت از جمله فعالیت‌های ما برای همکاری موثرتر با شهرداری پایتخت بود و برهمین اساس پس از پایانه سیدخندان، ارائه خدمات در پایانه‌های هفت تیر، میدان انقلاب و ولی‌عصر(عج) را نیز در دستور کار داریم.
وی چشم‌انداز توسعه این‌نوع پرداخت غیر تماسی را با ارائه آن در دیگر پایانه‌های استراتژیک تهران دانست و اظهار امیدواری‌کرد روند پرداخت بدون کارت زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، تحقق یابد.
ریاضتی تاکیدکرد: در طرح هم‌پذیرنده فاوای شهرداری، آپ به دلیل برخورداری از مخاطبان چند ده میلیونی خود، بسیار سریع توانست در صحنه حضور یابد و همینجا از مسئولان محترم فاوای شهرداری و تاکسیرانی تهران برای یکپارچه‌سازی کیو.آر پرداخت کرایه‌ها قدردانی می‌نماییم.

https://tejaratava.ir/?p=7049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.