• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

سفارشی سازی خودرو نمونه ای از احترام به حقوق مصرف کنندگان

  • کد خبر : 22855
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
سفارشی سازی خودرو نمونه ای از احترام به حقوق مصرف کنندگان

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو اهتمام به رضایت مندی مشتریان را در صدر اهداف این صنعت و سفارشی سازی خودروها را نمونه ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر توصیف کرد و افزود: یکی از نمونه های مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان، فرآیندهای مطمئن و ایمن سفارش سازی خودرو است.

ایکوپرس- محسن صالحی نیا در مراسم افتتاح مراکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که حفظ ایمنی، استانداردهای فنی و اصولی، کیفیت و همچنین  خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی دغدغه های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است، فرآیندهای سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در شرکت آپکو  تابعه گروه  ایران خودرو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می شود.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به این‌که  صنعت خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است، تصریح کرد:  در دو ماه اول امسال ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده است که حدود ۷۲ هزار دستگاه مربوط به ایران خودرو می‌شود. 
وی همچنین با بیان این‌که در گذشته وابستگی زیادی به خارج از کشور داشتیم و امروز وابستگی ها کاهش پیدا کرده است، گفت: داخلی سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت باعث خرسندی است. 
 رییس هیات عامل ایدرو در مراسم افتتاح پروژه های شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو، با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد شده در صنعت خودرو اظهار کرد: حرکت هایی نظیر بهسازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته قابل توجه است.

https://tejaratava.ir/?p=22855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.