• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از مدیرعامل این شرکت قدردانی کردند

  • کد خبر : 24672
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از مدیرعامل این شرکت قدردانی کردند

سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از تخصیص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و پرداخت سری جدید وام به کارکنان تقدیر و تشکر کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سرپرستان و روسای شعب با ارسال لوح تقدیر از حسن تدبیر مدیرعامل و هیأت مدیره در ارتباط با تخصیص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و همچنین پرداخت سری جدید وام ها به کارکنان که در راستای حمایت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت انجام پذیرفته است، تقدیر و تشکر کردند و این اقدام را در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، گام مهمی در جهت اعتلای شرکت و دستیابی به اهداف عالیه آن، توصیف نمودند.
این گزارش می افزاید، در این پیام ها آمده است که بیمه آسیا در حالی هفتمین دهه فعالیت خود را با موفقیت و قدرتمند آغاز کرده که در سال گذشته تحقق ۱۱۳ درصدی برنامه تکلیفی، رشد ۴۱ درصدی تولید حق بیمه، ثبت تراز مثبت ۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومانی و پرداخت روزانه ۱۲٫۵ میلیارد تومان خسارت را تجربه نموده است. در همین حال، از تلاش های ارزنده مسعود بادین، مدیرعامل و همچنین هیأت مدیره توانمند بیمه آسیا در حمایت از کارکنان و شبکه فروش در شرایط خاص شیوع کرونا از جمله افزایش حقوق و مزایای کارکنان، اجرای دورکاری و حمایت ویژه مالی از نمایندگان و شبکه فروش برای دومین سال، قدردانی شده است.
سرپرستان مناطق و روسای شعب استانی بیمه آسیا در پیام های خود اظهار امیدواری کرده اند، با اجرای تدابیر مدیرعامل و همت و تلاش هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران، کارشناسان و همچنین شبکه فروش، مسیر موفقیت بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور در سال ۱۴۰۰ و سال های آتی، تداوم یابد.

https://tejaratava.ir/?p=24672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.