• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

روزانه ۲۰۰اتوبوس برای بازگرداندن زائران به مرز مهران اعزام می شود

  • کد خبر : 33710
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
روزانه ۲۰۰اتوبوس برای بازگرداندن زائران به مرز مهران اعزام می شود

تهران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از اعزام روزانه ۲۰۰اتوبوس برای بازگرداندن زائران اربعین حسینی به مرز مهران خبر داد و گفت: این اعزام تا زمان وجود مسافر تداوم خواهد داشت.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک تیم ویژه حمل و نقل ویژه اربعین به مرز مهران اعزام شده است و بر اساس تشخیص این تیم اتوبوس‌های مورد نیاز به این مرز اعزام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در روز جاری در عراق گفت: روزانه ۲۰۰ اتوبوس به مرز مهران اعزام می‌شود و این اعزام با توجه به اعلام نیاز در مرز خواهد بود، که این اتوبوس‌ها وظیفه انتقال مسافران از مرز مهران به مقصد استان تهران را بر عهده دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که «تا چه زمانی این اعزام روزانه ۲۰۰ اتوبوس برای انتقال مسافران به استان تهران ادامه خواهد داشت؟» گفت: در حال حاضر هیچ کمبود اتوبوسی نداریم و اعزام اتوبوس نیز تا هر زمان که مسافری در مرز مهران باشد تداوم خواهد داشت.
وی استان تهران را پل ارتباطی بسیاری از استان‌های دیگر کشور دانست و گفت: بسیاری از زائران عزیز اربعین پس از ورود به کشور به استان تهران می آیند و از طریق پایانه‌های تهران به استان‌های شمالی و یا شرقی مقصد خود حرکت می‌کنند.
نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص چگونگی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتقال مسافران اربعین گفت: شرط اعزام زائر اربعین در کشور تزریق دو دُز واکسن کرونا بوده است و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها نیز بر عهده همکاران در استان ایلام است.

https://tejaratava.ir/?p=33710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.