• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۳۰ درصدی تولید حق بیمه بمه سینا در دوماهه امسال

  • کد خبر : 23052
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
رشد ۳۰ درصدی تولید حق بیمه بمه سینا در دوماهه امسال

نشست شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا در این نشست با تاکید بر اجرای برنامه‌ها و اقدامات بر اساس نقشه راه و بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه در دو ماهه نخست امسال با وجود محدودیت های موجود، ۳۰ درصد رشد فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم که این اتفاق بسیار امیدبخش است.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان این مطلب که جذب پرتفو در شرایط رقابت کامل و با توجه به سایر متغیرهای موثر، با مشکلات و موانعی همراه است، افزود: به رغم این مشکلات، حرکت منسجم و هم‌افزایی در بین ارکان موجب رشد فروش ما شده و قطعاً در ماه‌های آتی این روند با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت در نظر گرفتن راهکارهای بهینه و صحیح برای توسعه فروش با رویکرد پرتفوی اقتصادی افزود: توجه به مدیریت ریسک و نظر کارشناسان فنی در این زمینه اولویت دارد و به هیچ‌وجه قابل چشم‌پوشی نیست.

این گزارش می‌افزاید، در ابتدای این نشست، مدیران بازاریابی، بیمه‌های مسئولیت، مطالبات، اسناد تجاری و تضامین گزارشی از عملکرد واحد تحت مدیریت خود در حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره ارائه و مدیرعامل نیز رهنمودهای لازم را برای بهبود روند فعالیت‌ها گوشزد کردند.

https://tejaratava.ir/?p=23052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.