• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث در آینده نزدیک

  • کد خبر : 32905
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث در آینده نزدیک

مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی از راه اندازی وب سرویس ثالث بیمه رازی برای نخستین بار در کل صنعت بیمه خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حمیدرضا پروازی در شانزدهیمن جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش ‌شد با بیان اینکه چنین خدمتی همواره مورد تقاضای شبکه فروش صنعت بیمه بوده است،‌ اظهار کرد: شرکت بیمه رازی در این مسیر پیش قدم شده و به زودی تحولی اساسی در صنعت ایجاد خواهد شد.
او با اشاره به اینکه بر اساس سامانه جدید وب سرویس، افراد می توانند بیمه نامه خود را به صورت کاملا انتخابی بر روی کد نماینده ترجیحی صادر کنند، اظهار کرد: این کار نه تنها سرعت و دقت صدور بیمه نامه را افزایش می دهد، بلکه پرتفوی نماینده را نیز افزایش خواهد داد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین نسخه اکوسیستم همراز،‌ گفت: با ارتقای زیرساخت های همراز و استفاده از PWA، به زودی همه قطعی ها و خطاها در این سامانه برطرف و استفاده از آن در همه سیستم عامل های تلفن همراه به سادگی ممکن خواهد شد.
مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی توسعه همکاری با نمایندگان همراستا با توسعه خدمات دیجیتال شرکت را یادآور شد و با بیان اینکه تا کنون ابزارهای متعددی از جمله امکان تولید لینک بازاریابی، مشاهده کارمزدها و غیره در اختیارشبکه فروش قرار گرفته است، گفت: علاوه بر امکان نرخ دهی هوشمند رشته آتش سوزی، نرخ دهی هوشمند رشته مسئولیت ایجاد خواهد شد.
پروازی همچنین از تلاش برای راه اندازی امکان فروش بیمه نامه های ثالث و بدنه بر روی سامانه همراز خبر داد و گفت: ایجاد چنین امکانی گرچه بسیار سخت است، اما برای شبکه فروش و شرکت بسیار اهمیت دارد و امیدواریم در آینده نه چندان دور محقق شود.
او در پاسخ به دغدغه های شبکه فروش مبنی بر این که ممکن است ایجاد اکوسیستم دیجیتال، فعالیت های آنها را بی اثر کند،‌ تاکید کرد که بیمه رازی، موبایل اپلیکیشن و وب سایت را دستیار دیجیتال نماینده می داند و افزود: قصد ما از توسعه ابزارهای دیجیتال، توانمندتر کردن شبکه فروش و در نهایت توسعه شرکت است.
به گفته پروازی، تبدیل خدمات شرکت بیمه رازی به شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال با محوریت نمایندگان مهمترین دستور کار سال آینده خواهد بود.
مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی همچنین درباره آخرین وضعیت همکاری این شرکت با استارت آپ ها گفت: پس از اقدامات بیمه مرکزی در این زمینه، همکاری شرکت بیمه رازی با استارت آپ های فاقد مجوز تا دو ماه قطع شد و اما اکنون همکاری ما تنها با استارت آپ های دارای مجوز ادامه دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیمه رازی در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال جایگاه نخست را در صنعت بیمه کشور کسب کرده است،‌ گفت: بیمه رازی موفق شد تندیس برنزین سطح دو زبدگی دیجیتال و همچنین تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال را برای محصول هم‌بیمه‌گران در بستر بلاکچین از آن خود کند.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

https://tejaratava.ir/?p=32905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.