• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
توسط شرکت دانش بنیان ویستا توربین صورت گرفت؛

راه اندازی مرکز تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین در فرودگاه پیام

  • کد خبر : 56789
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
راه اندازی مرکز تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین در فرودگاه پیام
مرکز تعمیر و نگهداری هواپیما های سنگین توسط شرکت دانش بنیان ویستا توربین در فرودگاه پیام روز چهارشنبه راه اندازی شد. این شرکت ۵ سال است که خدمات خود را عرضه می کند، تاسیسات شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد مستقر است و ۳ سال کار مداوم روی این پروژه انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آوا – روز چهارشنبه مرکز تعمیر و نگهداری هواپیمایی سنگین در فرودگاه پیام با حضور مقامات کشوری و لشکری و خبرنگاران افتتاح گردید.

در ابتدای مراسم مهندس محمد باستانی رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان ویستا توربین با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به تلاش ۳ ساله شرکت و نیاز فرودگاه به این امر با همکاری و تلاش مهندسین شرکت، مسئولین ذیربط و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام و مدیران قبلی که در راه اندازی این مرکز تلاش کردند همچنین فرماندهی محترم سپاه و پلیس و نهادهای مستقر در فرودگاه و دفتر نمایندگی که صمیمانه و دلسوزان تلاش کردند امروز این مرکز افتتاح می شود. باید گفت با توجه به نیاز کشور که این مجموعه به صورت جایگزین مهرآباد بتواند در خدمت صنعت هوایی قرار بگیرد این مرکز راه اندازی شد.

لازم به ذکر است همه کسانی که در این صنعت هستند با شرکت ما آشنایی کامل دارند و ما تا جایی که می توانستیم برای تعمیر هواپیما و موتور هواپیما تلاش کردیم. امیدواریم با این کار شاهد افزایش پروازها باشیم.

درباره شرکت دانش بنیان ویستا توربین(تعمیر و نگهداری موتور و هواپیماهای سنگین)

اهمیت تعمیر و نگهداری هواپیما به عنوان اصلی‌ترین رکن تداوم صلاحیت پروازی بر همگان پوشیده نیست.
پس از راه اندازی و فعالیت در زمینه تعمیرات سنگین موتور های هوایی طی سالیان گذشته، مفتخریم به عنوان اولین مرکز مهندسی و تعمیرات هواپیماهای سنگین در فرودگاه بین‌المللی پیام به این مهم بپردازیم در زنجیره ارزش جابجایی کالا و مسافر، نقش‌آفرین نماییم و سهم کوچکی در اقتصاد، کارآفرین دانش بنیان و بالندگی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.
پروژه راه اندازی این مرکز طی سه سال به ثمر نشست و حاصل آن مجموعه دانش بنیان با تکیه بر جوانان و نخبگان عزیز کشورمان ایران می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=56789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.