• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

راه اندازی طرح بیمه صندوق اجاره ای در بیمه “ما” و بانک ملت

  • کد خبر : 21177
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
راه اندازی طرح بیمه صندوق اجاره ای در بیمه “ما” و بانک ملت
نظری مدیر بیمه های مهندسی بیمه "ما" ضمن تشریح راه اندازی طرح مشترک بیمه "ما" و بانک ملت با عنوان بیمه صندوق اجاره ای در سال جاری، در خصوص اجرایی شدن طرح مذکور برای بانک ملت و متعاقب آن برای کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” نظری  درباره جزئیات راه اندازی طرح‌جدید در سال جاری، گفت: با طراحی بیمه نامه صندوق اجاره ای و اخذ مجوز صدور این رشته جدید از بیمه مرکزی ج.ا.ا و افتتاح آن با حضور مقامات ارشد بیمه مرکزی،  بانک ملت و بیمه “ما” در مجتمع سردار سلیمانی، صدور این رشته بیمه ای برای اولین بار در صنعت بانکداری و بیمه کشور  آغاز و برگ افتخار دیگری برای بیمه “ما” رقم خورد.

نظری خاطرنشان کرد: این بیمه نامه کلیه صندوق های اجاره ای مشتریان بانک ملت را بدون ارزش گذاری و حداکثر تا سقف  5.000.000.000 ریال در برابر خسارت های مالی وارده به مورد بیمه ناشی از آتش­سوزی، انفجار ، سرقت و بلایای طبیعی براساس قرارداد، تحت پوشش قرار می دهد.

وی در خصوص تعریف صندوق اجاره ای گفت: صندوق اجاره ای که  پیش از این صندوق امانات نیز اطلاق می شد عبارت است از محلی امن که بانک به موجب قرارداد اجاره برای نگهداری اشیاء و اموال با ارزش در اختیار مشتریان خود  قرار می دهد .

نظری در خصوص چگونگی اجرای طرح صندوق اجاره ای افزود: این بیمه نامه به صورت انحصاری برای مدت دوسال در اختیار بیمه “ما” بوده و امید است پس از نهایی شدن طرح برای کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کشور پیشنهاد، پیاده سازی و اجرا شود. مشتریان بانک ملت به صورت فردی و با مراجعه به شعب اختصاصی صندوق های اجاره ای می توانند نسبت به تکمیل فرم پیشنهاد اقدام و بیمه نامه را  تهیه کنند.

https://tejaratava.ir/?p=21177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.