• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

راه‌اندازی سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر

  • کد خبر : 21162
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
راه‌اندازی سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر

سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر با هدف مدیریت بحران در شرایط پیچیده، بررسی دقیق و سریع درخواست‌ها و نیز رصد به‌موقع تغییرات شبکه آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مراسم رونمایی از این سامانه، تصریح کرد: با آغاز به ‌کار این سامانه در واقع، خط تولید هوشمندسازی و مدیریت برخط کارها، درخواست‌ها و پیگیری‌ها، به شکلی روشمند و خودکار، در تمام ارکان بیمه کوثر اجرا می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر نیاز به انگیزه جوانی به منظور پیاده‌سازی مطلوب این سامانه گفت: من از همه همکارانم، در هر جایگاهی، می‌خواهم با بهره‌گیری از قوه خلاقه و پرورش این نعمت گران‌بها، کمک کنند تا بتوانیم راهکارهای جدیدی برای حل مشکلات شرکت بیابیم و سامانه‌های فن‌اورانه شرکت را که بخشی از سیاست ما در بخش هوشمندسازی است کامل‌تر کنیم.

وی هوشمندسازی را بخش مهمی از فرایند کارها دانست که نه تنها صنعت بیمه بلکه همه کشور به آن نیاز دارد و افزود: ما در بیمه کوثر با همه توان در تلاش برای بهره‌گیری از امکاناتی هستیم که فن‌اوری روز به ارمغان آورده است زیرا باور داریم در دنیای امروز، کاراترین شیوه برای تسریع و تسهیل امور، بالابردن دقت و به تبع، ایجاد اطمینان و آرامش برای ذی‌نفعان از همین رهگذر حاصل می‌شود.

معاون فن‌اوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: مقدمه پیاده‌سازی این سامانه به سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد که به منظور پایش زیرساخت‌های شبکه در شرکت، «مرکز عملیات شبکه» (NOC) را راه‌اندازی کردیم.

محمدرضا مومنی با بیان اینکه در مرحله نخست این نرم‌افزار برای لینک‌های ارتباطی سراسر کشور و سرویس‌های با حساسیت بالا به ویژه سرویس بیمه‌گری اصلی شرکت که در اختیار شبکه فروش و خسارت است پیاده‌سازی شده و در ادامه روی تمامی تجهیزات سخت افزاری نیز پیاده خواهد شد، گفت: در سامانه سیمفا همه رخدادهایی که توسط «مرکز عملیات شبکه» اطلاع‌رسانی می‌شود به صورت تیکت درآمده است و به اطلاع ذی‌نفعان و کارشناسان نگهداری سیستم‌ها می‌رسد تا روند برطرف کردن مشکلات و پاسخ به درخواست‌ها به شکلی موثرتر و در روندی مسنجم‌تر انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این، «سیستم مدیریت درخواست» نیز برای تسریع در حل مشکلات و مانع‌زدایی از روند پیگیری درخواست‌های مرتبط با بخش فناوری اطلاعات در این سامانه تعبیه شده است و در مرحله بعد مباحث مدیریت تغییرات نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

https://tejaratava.ir/?p=21162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.