• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

دیدار کارمندان شعب بانک دی در سراسر کشور با خانواده های شهدا و ایثارگران

  • کد خبر : 23348
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
دیدار کارمندان شعب بانک دی در سراسر کشور با خانواده های شهدا و ایثارگران
هم‌زمان با سوم خرداد، سالروز آزاد‌سازی خرمشهر، « روز مقاومت، ایثار و پیروزی » کارمندان بانک دی در سراسر کشور با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

به گزارش‌ روابط‌عمومی بانک دی، همکاران بانک دی در شعب اهواز، ایثار مشهد، خرم آباد، سنندج، قزوین، کاشان، کرمانشاه، گرگان، گنبد کاووس، ونک، گیشا و طالقانی تهران با هدف تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری‌های شهدا با خانواده های آن دلاورمردان دیدار کردند و سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره رشادت‌های شهدا را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، در این دیدارها که با حضور روسای شعب و در برخی با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شد به خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری تأکید شد.

روسای شعب بانک دی در جریان این دیدارهای صمیمانه، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بانک دی را خدمتگزاری به خانواده معزز شهداء و ایثارگران برشمردند و یادآور شدند، بانک دی با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تلاش کرده است دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد و ابراز امیدواری کردند با توجه به اقدامات موثری که  صورت گرفته است، بانک دی به یکی از سرآمدترین ها در نظام بانکی کشور تبدیل شود.

https://tejaratava.ir/?p=23348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.