• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کارکنان روابط عمومی شرکت در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 22363
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کارکنان روابط عمومی شرکت در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری اهمیت و نقش حیاتی هنر - صنعت روابط عمومی در دنیای بی انتهای ‏ارتباطات و‏ مهم‌ترین هنر روابط عمومی نیز برقراری ارتباط صادقانه و خیرخواهانه با مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و دستگاه های اجرایی است.

    روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری اهمیت و نقش حیاتی هنر – صنعت روابط عمومی در دنیای بی انتهای ‏ارتباطات و‏ مهم‌ترین هنر روابط عمومی نیز برقراری ارتباط صادقانه و خیرخواهانه با مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و دستگاه های اجرایی است.

     به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در دیدار با کارشناسان روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت‌ های این اداره کل قدردانی و تشکر کرد.

    در این دیدار که در فضایی صمیمی برپا شد، مدیرعامل بیمه ایران، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی با کارکنان این واحد به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.

    مدیر عامل بیمه ایران در سخنانی روابط عمومی را دارای خصوصیات  برون گرا، خلاق وپویا، امین و حافظ کیان و برند شرکت دانست و تاکید کرد : فعالیت های حوزه روابط عمومی، فقط به برگزاری همایش ها، مراسم ها، اطلاع رسانی و خبر خلاصه نمی شود و با توجه به امکانات، متدولوژی و فناوری های های جدید در  عرصه گسترده ارتباطات می توان از قدرت این ابزارها وامکانات در افزایش ضریب نفود بیمه وهمچنین اجرای برنامه ها و اهداف تعالی بخش شرکت استفاده کرد.

    وی در ادامه افزود: این مناسبت تنها مربوط به فعالان حوزه روابط عمومی نیست بلکه متعلق به تمام کسانی است که با  اخلاق خوب و روی گشاده، خداوند متعال را به خاطر  نعمت  های فراوانی که به آنها عطا کرده شکرگزارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز های مشتریان و بیمه گذاران هستند.

بختیاری، در پایان، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان ‏و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی بیمه ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت  و از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی و توفیق روزافزون ‏مسئلت نمود.‏

https://tejaratava.ir/?p=22363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.