• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4
مدیرعامل در دیدار با کارکنان منابع انسانی صندوق؛

دکتر کریمی: توجه به نیروی انسانی شاغل، باعث ارائه خدمات شایسته به اعضاء می شود

  • کد خبر : 32761
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
دکتر کریمی: توجه به نیروی انسانی شاغل، باعث ارائه خدمات شایسته به اعضاء می شود
نشست مدیریت و کارکنان اداری و منابع انسانی با مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، در ادامه نشست های تخصصی مدیریت های مختلف با مدیرعامل صندوق، ظهر امروز نشست مدیر و کارکنان مدیریت اداری و منابع انسانی با دکتر اسلام کریمی و مشاورین ایشان در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

درابتدای این نشست غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت متبوع خود، از توجه ویژه دکتر کریمی به منابع انسانی و تاکبدات ایشان برای تغییر معنایی در برنامه ریزی معیشت و توانمندسازی کارکنان تقدیر کرد.

مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: از بدو پذیرش مسئولیت توسط دکتر کریمی، شاهد یک مدیریت علمی در صندوق بودیم و علی رغم مشکلات اداری و ساختاری موجود، ایشان برای ارتقاء کیفیت زندگی شغلی کارکنان ستادی و مناطق صندوق نهایت تلاش خود را بکار گرفتند تا پس از رایزنی و اخذ مجوزهای لازم از طریق اعطاء وام های کم بهره و افزایش حقوق کارکنان زمینه افزایش خشنودی شغلی، بهره وری کارکنان، و تعهد سازمانی آنان فراهم گردد.

مرادی ضمن قدردانی از حسن نظر و مدیریت علمی مدیر عامل، افزود: علاوه بر افزایش حقوق بر اساس ضوابط که در گذشته مغفول مانده بود، اقدامات مدیریتی قابل ستایشی در راستای توجه به منابع انسانی انجام گرفت که جا دارد به نوبه ی خود از تدابیر دکتر کریمی تقدیر نمایم.

علیرضا زارعی رییس اداره کارگزینی نیز پس از ارائه گزارش عملکرد کلی توسط مدیر اداری و منابع انسانی به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگزینی پرداخته و ضمن تشریح برنامه های آتی خواستار تغییراتی در بخشنامه ها و دستور العمل اجرایی جهت افزایش بهره وری کارکنان شد.

علی طاهرزاده رییس اداره امور وام و رفاه کارکنان هم طی گزارشی اهم اقدامات صورت گرفته در این حوزه را به سمع و نظر مدیر عامل رساند.

در ادامه کارشناسان مدیریت اداری و منابع انسانی یک به یک نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود عملکرد حوزه منابع انسانی بیان کردند.

پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مدیر و کارکنان اداری و منابع انسانی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته گفت: همواره یکی از تاکیدات بنده ارائه خدمات شایسته و در شان به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر بوده که این مهم میسر نخواهد شد مگر با تلاش مجدانه، دلسوزانه و شبانه روزی نیروی انسانی شاغل در صندوق به همین دلیل ما هر چقدر بتوانیم به کارکنان خود در مجموعه توجه داشته باشیم و آنها را توانمند کنیم به تبع کیفیت خدمات به اعضاء هم بالا خواهد رفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد همچنین به اهمیت دانش  و مهارت های روانشناختی پرسنل مدیریت اداری و منابع انسانی اشاره و یادآوری کرد: عملکرد درست و رفتار مناسب این مجموعه با کارکنان صندوق به طور مستقیم بر خشنودی کارکنان و بهره وری سازمان  و به طور غیر مستقیم بر رضایت جامعه هدف که همواره مورد تاکید و تایید بوده است اثر گذار خواهد بود.

دکتر کریمی افزود: ارائه خدمات شایسته مستلزم ایجاد و تزریق تفکرات تازه و برنامه های موثر در مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار کرد: ارتباط مدیریت اداری و منابع انسانی با کارکنان سراسر کشور اعم از همکاران ستاد، مناطق و بانکداران اجرایی باید شفاف، سازنده و بی واسطه باشد تا ضمن ایجاد فضای تعاملی باعث تزریق انگیزه و انرژی کافی در راستای خدمات رسانی بهتر به اعضاء شود.

عضو هیئت مدیره صندوق در ادامه گفت: از مدیریت اداری و منابع انسانی انتظار دارم در راستای بروزرسانی فرآیندهای مورد نظر، ساختارمنابع انسانی دستگاه های همسو و مرتبط را مورد مطالعه قرار داده و ضمن ارائه راهکارهای لازم موجب ارائه خدمات بهتر به کارکنان و در نتیجه خدمات شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو شوند.

دکتر اسلام کریمی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم منابع انسانی در هر سازمانی توانمندسازی همه جانبه کارکنان آن سازمان است که در همین راستا توقع دارم مدیریت اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد به گونه ای تمامی همکاران شاغل در صندوق را در حوزه پاسخگویی به اعضاء توانمند کند که یکایک همکاران بتوانند پاسخگوی مباحث مطرح شده از سوی مخاطبین باشند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان خواستار ارائه برنامه ریزی آموزش کاربردی در خصوص توانمندسازی کارکنان شد و از مدیریت اداری و منابع انسانی خواست با برنامه پیشنهادی خود را در کمترین زمان ممکن جهت تصمیم گیری ارائه کنند.

در پایان این نشست مقرر شد مدیریت اداری و منابع انسانی مقدمات و برنامه ریزی برگزاری همایش سراسری روسای مناطق در مهرماه را فراهم آورد.

https://tejaratava.ir/?p=32761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.