• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

دکتر ناصر سیف‌اللهی مطرح کرد: خوزستان رتبه سوم منابع بانک مهر ایران را دارد

  • کد خبر : 35480
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
دکتر ناصر سیف‌اللهی مطرح کرد: خوزستان رتبه سوم منابع بانک مهر ایران را دارد
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران گفت: از نظر قدر مطلق منابع، وضعیت خوزستان بسیار مطلوب است و سومین استان به لحاظ منابع بانک مهر ایران به شمار می‌رود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ناصر سیف اللهی، عضو هیدت مدیره این بانک در دیدار با کارکنان و مدیران شعب خوزستان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات آن‌ها به مردم، اظهار کرد: استان اصفهان قدر مطلق منابع بانکی بسیار بالایی دارد و بعد از آن خراسان رضوی در رتبه دوم و خوزستان در رده سوم است.

باید از عملکرد دو شعبه فتح‌المبین با رشد ۱۲۰ درصدی منابع هدف و شعبه بندر ماهشهر که در حدود ۳۵۰۰ میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران در خوزستان یعنی حدود ۱۵ درصد منابع بانکی استان را تأمین کرد، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: از نظر قدر مطلق منابع، وضعیت خوزستان بسیار مطلوب است و سومین استان به لحاظ منابع بانک مهر ایران به شمار می‌رود. امیدواریم رؤسای سایر شعب بانک مهر ایران در خوزستان با خلاقیت، نوآوری و خلاقیت بیشتر درباره راهکارهای نحوه افزایش منابع، باعث رشد و ارتقای بیشتر منابع بانک مهر ایران شوند.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران تصریح کرد: لازم است کارکنان و مدیران شعب همه با یکدیگر به‌طور هماهنگ در زمینه جذب منابع اقدام کنند تا منابع به‌صورت مؤثر توزیع شده و در اختیار شعب مختلف بانک قرار گیرد.

سیف‌اللهی گفت: باید از طریق رشد بیشتر منابع در سطح کشور مطرح باشیم و این بدیهی است که اگر شعبات رشد کنند، امکان رشد کارکنان هم مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر شعبه رشد نکند، درجه بانک پایین می‌ماند، افزود: کارکنان بانک مهر ایران باید هم منافع بانک و هم منافع جامعه را به‌صورت همزمان در نظر بگیرند.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران بیان کرد: توصیه می‌کنم که در طول دوران خدمت، سلامت اداری و نهایت دقت در حفظ و نگهداری خود از هر نوع خطا و سواستفاده را ملاک قرار دهید.

سیف‌الهی یادآور شد: بزرگترین آسیب برای یک کارمند این است که دست به کاری بزند که بین دیگران عملی ناپسند باشد.

وی ادامه داد: فرد در چنین حالتی عزت و احترام خود را از دست می‌دهد. افزون بر این ممکن است انعکاس آن عمل در جامعه به‌گونه‌ای باشد که به حیثیت آن مجموعه صدمات جبران‌ناپذیری بزند.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران گفت: یکی از شکایاتی که مشتریان از بانک‌ها می‌کنند این است که خیلی به تماس‌های تلفنی آن‌ها پاسخ داده نمی‌شود و لازم است رؤسای شعب و کارمندان به این مورد بیشتر دقت کنند.

سیف‌اللهی ادامه داد: پاسخگویی به مشتری با سرعت و انجام کار وی در سریع‌ترین زمان ممکن باید صورت گیرد و تأخیری در انجام کار مشتری نباشد.

وی با اشاره به مزایای بانک مهر ایران در مقایسه با بانک‌های تجاری، یادآور شد: این بانک چند مزیت دارد و یکی از این مزایای آن کارمزد کم و عدم وجود نرخ سود است.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران تصریح کرد: مشتریانی را که جذب بانک می‌کنید به‌طور مرتب با آن‌ها در ارتباط باشید و درباره عملکرد حساب آن‌ها به‌صورت مرتب به آن‌ها گزارش دهید.

سیف‌اللهی گفت: هنگامی که مشتریان را جذب می‌کنید، به فکر حفظ آن‌ها نیز باشید و اگر فرآیند خدمات‌رسانی طولانی باشد و مشتری معطل شود، ممکن است به سرعت شما را ترک کند.

https://tejaratava.ir/?p=35480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.