• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

دکتر نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد

  • کد خبر : 75311
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
دکتر نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد

در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین از شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: نادری مدیرعامل تاصیکو : تمرکز بر افزایش صادرات محصولات اکسین کنیم / آموزش متداوم نیروی انسانی در اولویت قرار گیرد. صادقیان مدیرعامل فولاد اکسین : فولاد اکسین و کارکنان آن را مثل خانواده خود میدانم

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: روز سه شنبه ۱۱ بهمن دکتر نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین (تاصیکو) و چند تن از مدیران این شرکت از فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

در همین راستا طی جلسه‌ای که با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های این شرکت، احمد صادقیان مدیرعامل فولاد اکسین از زحمات کلیه کارکنان فولاد اکسین برای تلاش در کسب موفقیت ها و دستاوردها و تحقق برنامه های شرکت گفت: با انگیزه، تلاش و پشتکاری که از کارکنان این شرکت می بینم امید دارم که روند توسعه و رشد شرکت بهتر از این خواهد شد.

وی افزود: نگاه من به فولاد اکسین مثل نگاه به یک خانواده است و بی شک تمامی همکاران نیز به این شرکت مثل یک خانواده نگاه می کنند و همین علت موجب خواهد شد تا در کنار هم روزهای خوبی را برای فولاد اکسین رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه امیرحسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین با ابراز خرسندی از وجود نیروهای جوان و متخصص در فولاد اکسین گفت: این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که نیروهای متخصص و کاردان آن به درستی انتخاب شده اند و بنده به شخصه علاقه زیادی به این شرکت دارم و دلیل آن یکی وجود نیروی انسانی کاربلد، متخصص و با تعصب است و دیگر اینکه فولاد اکسین خوزستان و محصولات تولیدی این شرکت عصاره صنعت فولاد کشور می باشد.

مدیرعامل تاصیکو در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان و مدیران گفت: در صنعت اگر نیروی انسانی به درستی آموزش ببیند و ساخته شود، آن صنعت نیز در مسیر تعالی موفق خواهد شد. نیروی انسانی که در حرفه خود متخصص و آموزش های لازم را دیده باشد به خوبی می‌تواند بحران ها را کنترل کند و بر مشکلات فائق آید و موجب سربلندی صنعت خود و کشور عزیزمان ایران خواهد شد. به همین دلیل باید آموزش مداوم کارکنان در اولویت برنامه های شرکت قرار گیرد.

دکتر نادری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بکار گیری و استخدام نیروهای نخبه و شایسته اشاره کرد و گفت: چنانچه این شرکت نیاز به جذب و استخدام نیروی جدید داشت باید به شیوه ای باشد که جوانان نخبه و شایسته بکار گرفته شوند.

وی در ادامه به افزایش رقابت شرکت‌ها در حوزه فولاد و تولید ورق های فولادی اشاره کرد و گفت: در عصر جدید نه تنها در کشور بلکه در دنیا و مخصوصاً کشورهای حوزه خلیج فارس شرکت‌های متعددی در حوزه فولاد و همچنین ورق های فولادی که مشابه آن را فولاد اکسین تولید می‌کند در حال احداث یا بهره برداری می باشند، بنابراین در رقابت با شرکت های مشابه در عرصه بین‌المللی باید تبدیل به بهترین شوید. از سویی این روز ها که در جنگ اقتصادی قرار داریم نیز برای پیروز شدن باید خود را با ارتقاء سطح دانش و تلاش مضاعف قوی کنید. بی شک کارکنان زحمتکش فولاد اکسین خوزستان با تولید محصولات با کیفیت و با ارزش افزوده می‌توانند با توکل به خدا و اراده فولادی رقبای خود را کنار بزنند.

مدیرعامل شرکت تاصیکو در خصوص اهمیت صادرات گفت: موقعیت اکسین یک موقعیت ممتاز صادراتی است، به همین جهت اگر تا ۶۰ درصد محصولات خود را صادر کند باز هم کم صادر شده است. صادرات از آن جهت اهمیت دارد که علاوه بر خودکفایی کشور موحب ارز آوری خواهد شد و از خروج ارز از کشور جلوگیری می شود، از سویی ورود محصولات شرکت به بازارهای بین‌المللی می تواند موجب افزایش انگیزه و تلاش در بین کارکنان برای تولید ورق های فولادی با کیفیت جهانی شود.

وی تاکید کرد: برای صادرات برنامه ریزی دقیق داشته باشید و بر روی صادرات درصد بالایی از محصولات اکسین تمرکز کرد.

دکتر نادری همچنین به انتصاب مهندس زندی آتشبار به عنوان عضو جدید هیئت مدیره اشاره کرد و افزود: مهندس زندی آتشبار از نخبگان حوزه صنعت در کشور است و انشالله در کنار مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت مدیره که آنان نیز از متخصصان صنعت و نخبگان این حوزه هستند، روزهای خوبی را برای فولاد اکسین خوزستان پیش بینی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت احداث فولادسازی در شرکت فولاد اکسین گفت: پیگیری های متعددی برای احداث این طرح انجام شده و با مذاکراتی که در خصوص اعتبارات مورد نیاز با چند بانک صورت گرفته، به لطف خدا به زودی این طرح اجرایی خواهد شد، درهمین راستا از کلیه مدیران و کارکنان شرکت نیز می‌خواهم برای رسیدن به این هدف تلاش و پیگیری کنند.

دکتر نادری مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در ادامه پس از اقامه نماز جماعت در نمازخانه کوثر و بازدید از خط تولید در نشستی صمیمی با جمعی از کارکنان شرکت به گفتگو با آنها پرداخت.

https://tejaratava.ir/?p=75311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.