• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

دکتر شیری در جمع کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران اعلام کرد: تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند

  • کد خبر : 22113
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
دکتر شیری در جمع کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران اعلام کرد: تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند

مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات که با حضور کارکنان اداره کل روابط عمومی به صورت حضوری و کارشناسان روابط عمومی استان ها به صورت ویدئو کنفر انس برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند، گفت: طیف وسیعی از ذی نفعان بانک باید توسط روابط عمومی مدیریت شوند و هنر روابط عمومی جذب مخاطبان بانک است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه امروز روابط عمومی متفاوت از گذشته است، گفت: دنیا، دنیای مجازی است و باید با استفاده از فضای مجازی با ذینفعان بانک ارتباط دو سویه برقرار نمائیم.
دکتر شیری با تاکید بر اینکه در دنیای رقابت حفظ منافع ذینفعان مهم است، ادامه داد: در چارچوب های بانک کارمزد بالا قابل توجیه نیست و تاکید بر حداقل هزینه ها با توجه به توسعه و ارتقا خدمات است.
وی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی حرف نیست و همه نقش افراد بانک نقش روابط عمومی را دارند، افزود: باید با ابزارها و تکنیک های نوین جایگاه بانک را ارتقا دهیم.
مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه روابط عمومی کار روزمره نیست بلکه فعالیتی خلاقانه است، تصریح کرد: باید خلاقانه و بر اساس جایگاه ذینفعان برای آنان محتوا تولید کنیم .
دکتر شیری افزود: اولین ارتباط ذینفعان با بانک از طریق سایت بانک است و باید این ارتباط را با به روزترین تولید فنی توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید صدای بلند سازمان باشد و صدای بانک را به گوش تمام ذینفعان که کارکنان، بازنشستگان، مشتریان و مقامات هستند برساند، تصریح کرد: روبط عمومی باید در همه جا حضور داشته باشد و بدانید که خدمت در روستاها موجب افتخار بانک است.
مدیرعامل پست بانک ایران، در ادامه با اشاره به نوسانات شاخص ها در بازار سرمایه گفت: پست بانک امروز در جایگاه تثبیت در بازار سهام قرار دارد و نوسانات شدیدی در آن مشاهده نمی‌شود که سپرده گذاران و سهام‌داران بانک را نگران کند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه سه نفر کارشناسان روابط عمومی استان ها به نمایندگی از سایر استانها پیشنهادها، دغدغه‌ها، انتظارات و برخی از مشکلات حوزه روابط عمومی را با مدیر عامل بانک در میان گذاشتند و پاسخ‌ها و دستورات لازم در این خصوص توسط دکتر شیری صادر شد.

https://tejaratava.ir/?p=22113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.