• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

دستیابی به هدف گذاری پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات نیازمند همکاری همه ارکان بانک است

  • کد خبر : 32036
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
دستیابی به هدف گذاری پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات نیازمند همکاری همه ارکان بانک است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون دستیابی به برنامه پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را منوط به همکاری همه ارکان بانک دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گفت و گوی تلفنی هفتگی خود با همکاران شعب همزمان با هفته تعاون با تشریح اهداف اعتباری بانک در سال جاری گفت: طی سال گذشته ۲۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل های مختلف پرداخت شده است که این میزان در سال جاری به ۲۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
مهدیان افزود : دستیابی به این هدف راهبردی نیاز به تلاش و اقدام همکاران در سراسر کشور در ستاد و شعب بانک دارد و بسیار مهم است که دستیابی به این هدف کمی با رعایت کیفیت اعتبارات و تخصیص مناسب به جامعه هدف صورت پذیرد.
وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود بر نقش اثر گذار بانک در ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ایران تاکید کرد و گفت: بر اساس اسناد بالا دستی و تاکید مدیران ارشد نظام سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران باید به ۲۵ درصد برسد که همین موضوع جایگاه و نقش بانک توسعه تعاون را متبلور می کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تشریح اولویت های سال جاری گفت: پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات با اولویت اعطای هفتاد درصد تسهیلات به تعاونی‌ها در سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده است که اجرای برنامه های اعتباری بانک مطابق اهداف مشخص شده در صورتی امکان پذیر است که شعب سهم خود را در پرداخت تسهیلات به نحو مناسبی ایفا نمایند.
مهدیان تصریح نمود: ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با شش درصد یارانه سود در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از تعاونی‌های برتر در نظر گرفته شده است و همچنین ۲۳۸۰۰ میلیارد ریال برای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به مشاغل خانگی، ازدواج جوانان و مددجویان نهادهای حمایتی برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: با تلاش همکاران شعب در سراسر کشور هدفگذاری شده است تا ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت در راستای حمایت مالی از کسب و کارهای کوچک و متوسط و ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید کالای ایرانی با هدف تقویت تقاضای کالاهای تولید داخل پرداخت گردد.
در این گفت و گوی تلفنی محمد شعیبی، رئیس شعبه خمین استان مرکزی، ابوالقاسم درویش ملا رئیس شعبه نوشهر مازندران، علی اکبر هدایتی، رئیس شعبه پرند تهران، کاووس جهانیان، رئیس شعبه نی ریز استان فارس و مهدی بیرامی، رئیس شعبه فردیس استان البرز به بیان اقدامات انجام شده در محل فعالیت خود پرداختند.
مهدیان نیز با تشکر از همکاران بانک گفت: جایگاه مناسب بانک در نظام بانکی کشور و اقتصاد تعاونی مرهون تلاش های همه همکاران در سراسر ایران است.

https://tejaratava.ir/?p=32036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.